سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 1030658
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵
برنامه طبیب

حوزه/ تلویزیون به دلیل آنچه «بی توجهی به استانداردهای تخصصی برنامه زنده» عنوان کرده است، برنامه «طبیب» را متوقف کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، در پی انتشار کلیپی از اظهارات جنجالی یک پزشک در برنامه «طبیب» و واکنش های متعدد به آن، رسانه ملی به دلیل آنچه «بی توجهی به استانداردهای تخصصی برنامه زنده» عنوان کرده است، برنامه «طبیب» را متوقف کرد.

بیشتر بخوانید:

کلیپ جنجالی یک پزشک در تلویزیون و توضیحات پزشک + فیلم

پایگاه اطلاع رسانی سیما در خبری اعلام کرد که معاونت سیمای رسانه ملی در پی ضعف مفرط برنامه طبیب شبکه سه در رعایت استانداردهای برنامه تخصصی زنده، به استحضار مردم شریف ایران می رساند؛

متأسفانه در برنامه امروز طبیب شبکه سه، از سوی مهمان ادعایی عجیب و غیر علمی مطرح شد که به درستی موجب تعجب و تذکر و اعتراض جمعی از استادان مومن و متعهد کشور به این ادعای غیر علمی و جریحه دار شدن احساسات پاک مخاطبان مومن و فهیم گردید.

متأسفانه مجری برنامه نیز علی رغم داشتن تجربه کافی، نتوانست به موقع در واکنش به این ادعای عجیب، از مهمان برنامه مستنداتی برای این اظهار نظر درخواست کند و اظهارات غیر مستند میهمان را تصحیح کند.

معاونت سیما در پی این اتفاق غیر قابل توجیه در آنتن زنده، ضمن عذرخواهی از عموم مخاطبان، پخش برنامه طبیب را به دلیل ضعف و قصور دست اندرکاران برنامه تا اطلاع ثانوی با هدف اصلاح رویه های خلاف ضوابط متوقف می کند.

این برنامه در آینده نزدیک و پس از اطمینان از رعایت استانداردهای ضروری برنامه‌های زنده و تخصصی، پخش خود را از سر خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیما IR ۰۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 0
    چرا سابقه افراد مورد مداقه قرار نمی گیرد؟! هر کی خواست ...!
  • ! IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 0
    جهالت تا کجا! چرا ادعاهای متضاد با تحقیقات خود غربیها در رسانه عمومی براحتی میدان می یابد؟
  • انعطاف IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 0
    نماز واجب منعطفی است، هر گاه چیزی از نماز مشقت آور باشد، تبدیل به مورد میسر می شود، رکوع و سجود هم همین وضعیت دارند، اگر اصلا امکان نداشت یا مضر بود، اشاره جای آنها می نشیند.
  • صندلی IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 0
    گویا طرف صندلیهای مساجد رو ندیده! خب اینها برای کسانی است که مشکلاتی مانند آرتروز دارند
    • حسین IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۱
      0 0
      شما ای عزیز ظاهرا متوجه مطلب ایشان نشدید. ایشان می گوید نماز خواندن موجب آرتروز می شود یعنی نماز برای سلامتی انسان مضر است یعنی اصلا نماز نخوانید تا سالم بمانید. ایشان شاید ناخواسته می گوید خداوند چیز مضری را برای انسان تجویز و تکلیف کرده است.
  • قدرت IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    1 0
    یکی از شرایط عمومی کلیه تکالیف از جمله نماز، قدرت است. کسی وقتی به خاطر مشکل جسمانی نتواند برخی از اعمال نماز را انجام دهد، آن بخش مبدل به روش آسان تری میشود.
  • نقصان اطلاعات IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 0
    وَ ما جَعَلَ عَلَيْكُمْ فِي الدِّينِ مِنْ حَرَجٍ. هیچ حکم حرجی در دین وضع نشده است. بعضیها تصورات ناقص و نادرست شان را دین می نامند، و بعدش به واسطه همان نارسایی دانش دینی شان، مشکل را به عهده دین می اندازند.
  • ح IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
    0 0
    چرا دکتر امار افرادی که در ایران نماز نمی خوانند اما ارتروز دارند را جرات نکرد بیان کند