جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام محمدباقر عبدوس - سمنان

حوزه/ حجت الاسلام عبدوس با بیان اینکه اقتصاد، ستون فقرات جامعه محسوب می‌شود، افزود: گزارش‌ها از وضع گرانی کالاها در فضای مجازی به‌طور انحرافی به مردم منتقل می‌شود و اگر دولت توضیح صحیح و شفاف به مردم ارائه ندهد، پاک کردن آثار فضای مجازی از ذهن مردم دشوار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر با بیان اینکه جراحی اقتصادی، سلامت بخش اقتصاد را به همراه دارد و باید سال‌ها قبل طرح ارز تک‌نرخی اجرا می‌شد، اظهار کرد: برنامه‌های دولت در زمینه جراحی اقتصادی باید به‌طور منظم و صادقانه برای مردم بیان شود.

وی با بیان اینکه اقتصاد، ستون فقرات جامعه محسوب می‌شود، افزود: گزارش‌ها از وضع گرانی کالاها در فضای مجازی به‌طور انحرافی به مردم منتقل می‌شود و اگر دولت توضیح صحیح و شفاف به مردم ارائه ندهد، پاک کردن آثار فضای مجازی از ذهن مردم دشوار خواهد شد.

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر لزوم ساماندهی فضای مجازی، ادامه داد: توزیع مطالب در فضای مجازی علیه جمهوری اسلامی، ولایت و امامت بی‌نهایت و بی‌حد و مرز شده و به نحوی است که انگار شیطان عبادت می‌شود.

حجت‌الاسلام عبدوس بیان کرد: گلایه مردم از این است که گرانی‌ها از چهار قلم کالای اساسی فراتر رفته؛ اما دولت در تلاش است که با نظارت و برنامه‌ریزی قیمت‌ها را متعادل کند و امیدواریم پس از چند وقت ثمره آن سر سفره مردم دیده شود و مردم نتیجه آن را ببینند.

وی با اشاره به تهدیدهای اخیر رژیم صهیونیستی گفت: همان‌طور که این رژیم منحوس از جنگ‌های ۳۳ روزه، هشت‌روزه، ۲۲ روزه و سه‌روزه چیزی نصیبش شد؛ اکنون هم اگر اقدامی رخ دهد، تلاویو را با خاک یکسان خواهیم کرد.

امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر اینکه ملت ایران وفادار و جان بر کف هستند، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد تأثیر بر افکار عمومی را در ابتدا با نمایه، سپس نشانه و در نهایت آن را تبدیل به نماد کند.

حجت‌الاسلام عبدوس خاطرنشان کرد: این موج بدبینی رسانه‌ای دشمن، اگر به نماد تبدیل شود، حذف آن از افکار عمومی و اذهان مردم سخت خواهد شد؛ پس مسئولان باید واقعیت‌ها و برنامه‌ها را برای مردم شرح دهند و آنها را اقناع کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha