پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تجلیل از خیرین

حوزه / در مراسمی با حضور امام جمعه شهر محمود آباد نمونه قزوین از خیرین این شهر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی، صبح امروز در مراسم تجلیل از خیرین شهر محمود آباد نمونه قزوین گفت: با نگاهی به گذشته درمی‌یابیم که مردم در امور خیر، کمک به دیگران و از خود گذشتگی نقش خوبی ایفا کرده‌اند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خاطرنشان کرد: خیرین استان قزوین با دل‌ها و فکرهای بزرگ، کارهای بزرگی را برای این شهر و استان انجام داده‌اند که قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: در حقیقت انجام کار خیر و مهر ورزیدن کار مطلوبی است که تقریبا همه انسان ها به انجام آن تمایل دارند، زیرا ذات انسان خوبی را می طلبد و همچنین انجام کار خیر باعث می شود که تاثیر مثبت عمل بر روی روان انسان دیده شود.

موسوی ادامه داد: مردم استان قزوین همیشه در کارهای خیر پیشگام بوده و کمک به همنوع در هر زمانی همواره برای مردمان این دیار در اولویت بوده است، حال آنکه این خیر بودن در اکثر مواقع ریشه خانوادگی دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین، خیرین را آینه تمام نمای نیک اندیشی و انسان دوستی دانست و بیان کرد: این افراد به دور از هر گونه تکلف و ریا و تعلق به شهرت و مقام از مال خویش بذل و بخشش کرده و گره های بزرگی را در جامعه اسلامی باز می کنند.

موسوی بیان کرد: خداوند حکیم خیرین و انسان های نیکو سرشت را بزرگی و عزت بخشیده و تقدیر از آنها افتخاری برای ما به شمار می رود.

امام جمعه شهر محمود آباد نمونه قزوین عنوان کرد: اندوخته های انسان در دنیا فانی و آنچه که در نزد پروردگار به جا می گذارند، ماندگار است و خیران هم با انجام اعمال خداپسندانه علاوه بر کسب پاداش سنتی ماندگار را از خود به جای می گذراند.

در پایان این مراسم از خیرین شهر محمود آباد نمونه قزوین تجلیل گردید.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha