پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اراک

حوزه/ استاد دانشگاه اراک با اشاره به اینکه مثبت‌اندیشی به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل با زندگی کنار بیایید، گفت: اولین قدم برای داشتن یک زندگی مثبت‌تر، آن است که احساسات، افکار و باورهای خود را بشناسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، دوره تربیت مشاور، ویژه مشاوران و مدیران انجمن زن و خانواده مدارس علمیه خواهران استان مرکزی، امروز با حضور آقای عبدی عضو هیئت علمی دانشگاه اراک با موضوع رشد شخصیت، عزت نفس و علل اعتماد به نفس در مدیریت حوزه علمیه خواهران اراک برگزار گردید.

در ابتدا این استاد دانشگاه به مطالبی از جمله لزوم مثبت نگری، امید دهی و داشتن حس خوب در زندگی اشاره کرد و اظهار داشت: شخصیت هر فردی، حاصل مجموعه افکار، احساسات، برداشت، تجارب و یادگیری‌های او است.

وی افزود: در راستای زندگی و تکامل باید امید به تغییر و تلاش برای تغییر در تمام زمینه‌های رفتاری انسان وجود داشته باشد و ناامیدی را از خود دور کنیم، چرا که از علل و عوامل رشد اعتماد به نفس می‌باشد.

عبدی با اشاره به اینکه مثبت‌اندیشی به شما کمک می‌کند تا به بهترین شکل با زندگی کنار بیایید، مطرح کرد: اولین قدم برای داشتن یک زندگی مثبت‌تر، آن است که احساسات، افکار و باورهای خود را بشناسید.

وی به مطالعات انجام شده در این زمینه نیز اشاره کرد و یادآور شد: کسانی که مثبت‌اندیش هستند، در مقایسه با افراد منفی‌باف، دوران میان‌سالی سالم‌تری را دارند و از نظر شغلی نیز موفقیت‌های بیشتری کسب می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha