جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عفاف

حوزه/ مسئول روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه بروجرد با اشاره به اجرای طرح پویش مردمی "فقط به عشق علی(ع)" در این شهرستان، گفت: در این طرح، فلسفه غدیر و ولایت مداری برای مردم تبیین و تشریح خواهد شد.

عباس محمدی منش مسئول روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه بروجرد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد، با اشاره به برگزاری برنامه‌های متعدد در شهرستان همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و هفته عفاف و حجاب، اظهار داشت: برگزاری جشن‌های غدیر، بازسازی واقعه غدیر، برگزاری مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، مسابقه نقاشی ویژه کودکان با محوریت غدیر، تجلیل از بانوان محجبه و موفق شهرستان و برپایی غرقه‌های مشاوره‌ با محوریت عفاف و حجاب از جمله مهمترین برنامه‌ها در این ایام است.

وی همچنین از اجرای طرح پویش مردمی فقط به عشق علی(ع) در شهرستان بروجرد خبر داد و گفت: در این طرح، فلسفه غدیر و ولایت مداری برای مردم تبیین و تشریح خواهد شد.

مسئول روابط عمومی ستاد برگزاری نماز جمعه بروجرد خاطر نشان کرد: این برنامه‌ها تا پایان هفته جاری در غرفه‌های دینی، فرهنگی واقع در مصلای امام خمینی(ره) و پارک فدک شهرستان دایر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha