پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شهید مهدی محمدی نسب

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان قزوین در پیامی شهادت شهید مهدی محمدی نسب که در درگیری با اشرار به فیض شهادت نائل آمد را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قز وین در پی شهادت «مهدی محمدی‌نسب»، از نیروهای مرزبانی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در پیامی شهادت این مرزبان عزیز را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون (آل عمران/١۶٩)

شهادت مرزبان غیور ایران اسلامی شهید ستوان دوم «مهدی محمدی‌نسب» که در راستای امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در درگیری با اشرار به شهادت رسید را به خانواده معظم، دوستان محترم و عموم مردم استان قزوین، به ویژه شهر اقبالیه تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.
از خدای متعال علو درجات و حشر با اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام را برای آن شهید مسألت می‌کنم.

عبدالکریم عابدینی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

یادآوری می شود، ۲۸ تیر مرزبانان غیور ایران اسلامی در راستای حراست از کیان کشور، حین پایش نوار مرزی با افراد مسلح تروریست که قصد داشتند از ۲ نقطه در هنگ‌های پاوه و بانه وارد کشور شوند درگیر شدند که ۲ نفر از دلاورمردان مجاهد مرزبانی با نام‌های ستوان‌دوم «مهدی محمدی‌نسب» و استوار دوم «علی فاضلی‌شاد» به فیض شهادت نائل آمدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha