یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1035994
۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶
سیل استهبان

حوزه/ استاندار فارس با اشاره به آخرین وضعیت سیل استهبان گفت: تاکنون اجساد ۲۱ نفر پیدا شده و ۲ نفر دیگر نیز مفقود هستند که ۵۵ گروه امدادی و مردم مشغول تجسس هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه روز گذشته با حضور در مناطق سیل‌زده استهبان با اشاره به جاری شدن سیل در شهرستان‌های نی‌ریز و استهبان در این استان، اظهار داشت: با توجه به گلایه برخی از ساکنان روستاهای این منطقه مبنی بر تصرف غیرقانونی حریم رودخانه، چنانچه این موضوع توسط کمیته کارشناسی به اثبات برسد، این حریم تا پایان شهریورماه امسال باید رفع تصرف شود.

وی ادامه داد: وقوع سیل در این مناطق به شکل غیر مترقبه پیش آمده و آب قابل توجه و حجیمی که از سمت شهرستان نی‌ریز روان شده و به سمت شهرستان استهبان حرکت کرده، مشکلاتی را برای برخی شهروندان که در بستر رودخانه رودبال مشغول تفریح بوده‌اند، ایجاد کرد.

ایمانیه تصریح کرد: کسانی که عمدتاً از اهالی مناطق و شهرهای دیگر برای تفریح به این شهرستان آمده و در کنار رودخانه اسکان کرده بودند، متاسفانه در جریان وقوع این سیل دچار حادثه شدند.

استاندار فارس یادآور شد: تاکنون اجساد ۲۱ نفر پیدا شده و ۲ نفر دیگر نیز مفقود هستند، که ۵۵ گروه امدادی و مردمی مشغول تجسس برای پیدا کردن مفقودین هستند.

وی در پایان گفت: از فرمانداران خواسته شده که خانواده‌هایی که در اثر این سیل، عزیزان خود را از دست داده‌اند و از لحاظ روحی دچار آسیب شده‌اند، مورد حمایت‌های لازم قرار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha