جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
لاہور، جامعہ عروۃ الوثقیٰ میں ’’یزیدیت شکن اربعین حسینی‘‘ کا انعقاد

حوزه/ مسئول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه فارس از اعلام فراخوان ثبت نام اعزام طلاب زباندان به پیاده روی اربعین خبر داد.

حجت الاسلام ابراهیم فولادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه از شیراز، با اشاره به اعلام فراخوان ثبت نام و اعزام طلاب زباندان به پیاده روی اربعین، اظهار کرد: این برنامه ویژه طلاب برادر و خواهر استان فارس است.

وی در ادامه به برنامه های طلاب در اربعین حسینی اشاره و اظهار کرد: هر طلبه نسبت به انگیزه خود می تواند در چند سرفصل که در اربعین طراحی شده فعالیت کنند.

مسئول ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه فارس ارتباط گیری طلاب و دانشجویان غیرایرانی را یکی از سرفصل های این دوره برشمرد و عنوان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی برای زائران غیر ایرانی، زمینه سازی تشکیل هسته های مقاومت در کشورها و اعزام کاروان‌های اختصاصی (طلاب و دانشجویان اهل تسنن- طلاب ودانشجویان غیرایرانی) دیگر سرفصل هایی است که بنا شده طلاب در این بخش ها فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه ۶ موکب با همکاری مجموعه های بین المللی استان فارس در اربعین حسینی برپا خواهد شد، خاطرنشان کرد: طلاب زباندان خواهر و برادر در این شش موکب می توانند فعالیت کنند؛ تا امروز ۱۸ نفر ثبت نام کرده اند که در روز های آینده افزایش خواهد داشت.

حجت الاسلام فولادی در پایان افزود: حدود ۵۰۰ زبان آموز داریم که در مرکز زبان حوزه علمیه فارس مشغول به تحصیل بوده و ۳۰ نفر از آنان فعال بین الملل هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha