جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام رضوانی

  حوزه / روحانی آزاده قزوین گفت: دشمن بعثی پایبند به هیچ یک از اصول و مقررات بین‌المللی نبود و از همه امکانات و ابزارهای غیر انسانی برای شکنجه آزادگان استفاده می‌کرد تا شاید بتواند از مقاومت و ایستادگی آنان بکاهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی از آزادگان سرافراز استان قزوین، ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد جامع بویین زهرا، گفت: شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران با نیروی ایمان، صبر، مقاومت و پایمردی بر اصول و آرمان‌ها توانستند پیام انقلاب را به گوش جهانیان برسانند، لذا قدردانی از این اسوه‌های صبر و ایمان در واقع قدردانی از فرهنگ ایثار و شهادت است.

امام جمعه بویین زهرا خاطرنشان کرد: استقامت و ایستادگی آزادگان سرافراز ایران اسلامی در دوران اسارت، اقدامات و تحرکات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به شکست کشاند.

وی ادامه داد: آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگ‌مردانی است که جان خود را با تأسی از مکتب اهل بیت(ع) در طبق اخلاص نهاده و با جانفشانی، کشور را از خطر توطئه دشمنان مصون و محفوظ نگه داشتند و تا آخرین قطره خون در مقابل متجاوزان به سرزمین ایران مقاومت کردند.

امام جمعه بویین زهرا عنوان کرد: اسرا آنقدر با برنامه های مذهبی و دینی مأنوس شده بودند که غربت و اسارت و شکنجه ها دیگر کارساز نبود و بسیاری از کمبودهای خود در زمینه های مختلف را نیز در این دوران تکمیل کردند.

روحانی آزاده قزوینی گفت: دشمن بعثی پایبند به هیچ یک از اصول و مقررات بین‌المللی نبود و از همه امکانات و ابزارهای غیر انسانی برای شکنجه آزادگان استفاده می‌کرد تا شاید بتواند از مقاومت و ایستادگی آنان بکاهد.

وی اظهارکرد: هرگاه رزمندگان کشورمان در عملیاتی شرکت می کردند و پیروز می شدند آن روز فشارها و شکنجه ها بیشتر می شد و ما از روی میزان شکنجه متوجه می شدیم که عملیاتی انجام شده و عراقیها شکست خورده اند.

حجت الاسلام رضوانی تصریح کرد: آزادگان دشمن را مات و مبهوت کرده بودند که اینها دنبال چه ایدئولوژی و عقیده ای هستند که این چنین راست قامت و استوار جان خود را فدا می کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha