سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
قاسمی فرزاد

حوزه / استاندار همدان با اشاره به اینکه اسرای ایرانی در طی چند سالی که در چنگال دژخیمان بودند، هم شکنجه روحی و هم شکنجه جسمی شدند، گفت: صلیب سرخ که هرچند وقت یکبار برای بازدید از اسرای ایرانی به زندان‌های آن‌ها می‌رفت، نشاط و شادی روحی و روانی آن‌ها برایشان غیر قابل باور بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان که از آزادگان دوران دفاع مقدس است، ظهر امروز در مراسمی که به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور با عنوان «الماس‌های درخشان و تجلیل از مقام آزادگان» برگزار شد، ضمن تبریک این روز، اظهار داشت: آزادگان سرافراز، اسطوره صبر و مقاومت هستند و حسرت خم کردن سر در مقابل دشمنان بعثی را به دل آنها گذاشتند.

وی با بیان اینکه آزادگان هر روز که از اسارت آن‌ها می‌گذشت، استقامت، صلابت و مردانگی در وجود آن‌ها محکم‌تر می‌شد، گفت: اسطوره‌های پایداری و پایمردی را باید در آزادگان سرافراز جست، زیرا در راه اعتلای ارزش‌ها از همه هستی خود گذشتند.

استاندار همدان افزود: آنها پیش از اسارت، حین و بعد از اسارت، در راه اعتلای ارزش‌های دینی و اعتقادی، سر پیمانی که بسته‌اند ایستادگی کردند.

وی با اشاره به اینکه اسرای ایرانی در طی چند سالی که در چنگال دژخیمان بودند، هم شکنجه روحی و هم شکنجه جسمی شدند، خاطر نشان کرد: صلیب سرخ که هرچند وقت یکبار برای بازدید از اسرای ایرانی به زندان‌های آن‌ها می‌رفت، نشاط و شادی روحی و روانی آن‌ها برایشان غیر قابل باور بود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: اتکال رزمندگان و اسرای ایرانی، در دوران اسارت به خداوند متعال، تلاوت قرآن مجید، توسل به ائمه اطهار و آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی بود.

وی با تاکید بر لزوم همراهی و همگامی همه مردم و مسئولان برای رفع مشکلات موجود، گفت: همه باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم که دولت اهداف و طرح‌های خود را با دقت و طبق برنامه‌های تعیین شده پیش ببرد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مسائل و مشکلات فراوانی از دولت قبل به دولت سیزدهم رسیده که نیاز به بررسی و اقدام جدی دارند، اظهار داشت: دولت، همه تلاش خود را به کار گرفته است تا مشکلات و مسائل مردم را به نحو مطلوبی حل و فصل کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha