شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه / مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: امروز رسالت یک طلبه همان رسالت انبیای الهی است و مسیری ارزشمند و پرافتخار که شما عزیزان و جوانان علاقه‌مند به علوم حوزوی انتخاب کرده اید، سخت است و همه کارهای ما به دلیل انتصاب به امام زمان(عج) زیر نظر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، امروز در کارگاه تلبس حوزه علمیه قزوین که در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، گفت: طلبه ها باید شأن لباس روحانیت را حفظ کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: طلابی که شاگرد مکتب امام زمان (عج) و حضرت امام صادق(ع) هستند و در آینده نزدیک ملبس به لباس مقدس روحانیت می شوند بدانند که این لباس در ترویج مکتب اهل بیت(ع) و ارتقای معنویت و اخلاق در جامعه نقش آفرین است و رفتار و منش و اخلاق شما در جامعه الگوی سایرین قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: امروز کار اصلی یک روحانی و طلبه تبلیغ دین است و باید بتوانیم رسالت اصلی که خداوند متعال و انبیا الهی به ما واگذار کرده اند را در جامعه به بهترین شکل به منصه ظهور برسانیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز رسالت یک طلبه همان رسالت انبیای الهی است و مسیری ارزشمند و پرافتخار که شما عزیزان و جوانان علاقه‌مند به علوم حوزوی انتخاب کرده اید، سخت است و همه کارهای ما به دلیل انتصاب به امام زمان(عج) زیر نظر است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا خطاب به طلاب جوان عنوان کرد: در این مسیر هم امید و افتخار داشته باشید و هم تهمت‌ها و سنگ‌اندازی از سوی برخی افراد را تحمل کنید.

وی ادامه داد: امروز در حوزه علمیه طلبه‌ای موفق است که بتواند در همه ابعاد طلبگی مکتب اهل‌بیت (ع) را به‌ خوبی بشناسد و چنانچه نتواند خود را به آموزه‌های الهی و قرآنی متصل نماید، نمی‌تواند موفق باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: طلاب جوان بدانند باید با علم‌آموزی و تبلیغ دین مبین اسلام دشمنان و بدخواهان را مأیوس و ناامید کنند و سبب افتخارآفرینی برای نظام و انقلاب شوند.

رسالت طلاب رسالت انبیای الهی است

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha