دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تلبس طلاب حوزه علمیه امام حسین ع اهواز

حوزه / محفل قرآنی و مراسم تعمیم جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام حسین(ع) اهواز همزمان با میلاد پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت شب گذشته در این مدرسه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، محفل قرآنی و مراسم تعمیم جمعی از طلاب مدرسه علمیه امام حسین(ع) اهواز همزمان با میلاد پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت شب گذشته در این مدرسه برگزار شد.

این مراسم نخست با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و در ادامه گروه تواشیح بین المللی بسطین به حمد و ثنای پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) پرداختند.

در ادامه مراسم نیز قاری بین المللی استاد حامد شاکر نژاد به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید در شأن پیامبراکرم(ص) و رسالت حضرت قرائت کرد.

در میلاد پیامبراکرم(ص) و امام صادق(ع) و هفته وحدت، ۹ نفر از طلاب مدرسه علمیه امام حسین(ع) اهواز به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

بنا بر این گزارش مسئولان حوزه، تاکنون ۳۵ نفر از طلاب مدرسه علمیه امام حسین(ع) به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند و در سنگرهای مختلف از جمله مبارزه با فرق ضاله، مبلغ در داخل و خارج از کشور مشغول فعالیت هستند.

همچنین در این مراسم علاوه بر مردم ولایتمدار خوزستان، عشایر، بزرگان اقوام مختلف، شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی، آیت الله عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، جانشین سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان و جمعی از شخصیت‌های استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha