جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تعامل حوزه و سپاه

حوزه/ حجت الاسلام میرهاشمی گفت: استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون می‌تواند منشأ تحول در پایگاه‌های بسیج و مساجد شده و نوجوانان و جوانان را برای حضور در مساجد و تقویت برنامه های تربیتی بسیج ترغیب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام سیداسمعیل میرهاشمی معاون تبلیغ حوزه علمیه گیلان، روز شنبه در نشستی با فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شفت گفت: نقش بسیج و روحانیت در مساجد تقویت شود و در این راستا لازم است ارتباط تنگاتنگی بین ارکان مساجد که شامل امام جماعت، فرمانده پایگاه، هیئت امنا، شورا، دهیاری و دیگر معتمدین و نخبگان محلی برقرار باشد.

وی با اشاره به برخی از طرح‌های تبلیغی، به تعامل و همکاری بیش از پیش حوزه علمیه، سپاه و بسیج شهرستان اشاره کرد و افزود: استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون می‌تواند منشأ تحول در پایگاه‌های بسیج و مساجد شده و نوجوانان و جوانان را برای حضور در مساجد و تقویت برنامه های تربیتی بسیج ترغیب کند.

سرهنگ احمد نقدپور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شفت هم ضمن خیر مقدم و تشکر از حضور معاون تبلیغ حوزه علمیه گیلان، اظهار داشت: بسیج در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و سند اعتلای ده ساله طرحی با عنوان راه اندازی محلات اسلامی با محوریت روحانیت، مساجد و بسیج مردمی را در دستور کار دارد و این طرح محله به محله و روستا به روستا در جهت تحقق منویات رهبری در حال اجراء است.

در ادامه حجت الاسلام ابوعلی اسماعیلی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شفت هم با اشاره به ظرفیت های موجود در سطح شهرستان بر گسترش همکاری‌ها و همچنین بررسی و حل برخی مشکلات و موانع موجود تأکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha