دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
قشم

حوزه /فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم گفت: مسجد در جامعه اسلامی باید دامنه و شعاع داشته باشد و کل یک محله را باید در بر گیرد و در محله تأثیرگذار باشد.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، سرهنگ پاسدار امیری کیا فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان قشم امروز در همایش مسجد پایگاه وحدت و امید که در سالن غدیر شهرداری قشم برگزار شد، اظهار داشت: اربعین امام حسین (ع) بود که صدای اسلام را در سراسر دنیا بلند و به گوش آزادگان جهان رساند.

وی افزود: از واقعه کربلای امام حسین (ع) اسلام یک بار دیگر جوشید و حرکت کرد تا اسلامی که به فراموشی سوق می یافت دوباره زنده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم بیان کرد: بصیرت افزایی در کنار مسجد داری یکی از مهمترین وظایف برعهده ما است و اگر این بصیرت افزایی شکل نگیرد با لگد دشمن بیدار خواهیم شد.

امیری کیا با بیان اینکه امروز باید از دیروز قوی تر باشیم، ادامه داد: هر صدای که برای تضعیف اسلام حرف بزند آن مسجد ضرار است و تریبون انقلاب اسلامی مقدس است و در این تریبون حرف نامقدس پسندیده نیست.

وی اظهار کرد: مسجد در جامعه اسلامی باید دامنه و شعاع داشته باشد و کل یک محله را باید در بر گیرد و در محله تاثیرگذار باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم گفت: اتحاد در جامعه اسلامی شرط مهمی است که امنیت می سازد و از این طریق می توان آسیب های اجتماعی را کاهش داد.

امیری کیا خاطرنشان کرد: مسلمان باید در جامعه مؤثر باشد و مومن بی خاصیت فایده ای ندارد پس اولین کار ما این است که امام و پیشوای خود را بشناسیم و بر اساس شناخت امام جامعه اهداف جامعه اسلامی را دنبال کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha