شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عمار حکیم

حوزه/ حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف نیرو های ملّی عراق نسبت به فراخوان های مشکوک علیه زائران خارجی که در مراسم زیارت اربعین حسینی شرکت می کنند، هشدار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف نیرو های ملّی عراق نسبت به فراخوان های مشکوک علیه زائران خارجی که در مراسم زیارت اربعین حسینی شرکت می کنند، هشدار داد.

وی در بیانیه ای گفت: همزمان با شروع کاروان پیاده روی زائران حضرت ابا عبد الله الحسین (علیه السلام) برای احیای مراسم زیارت میلیونی جهانی اربعین که از دور ترین نقطه جنوب کشور آغاز شده است، صد ها هزار نفر از زائران خارج از کشور در این مراسم شرکت می کنند، لذا از نهاد های دولتی و اجتماعی، عشایر، موکب های حسینی و سایر موسسات ذیربط می خواهیم تمام تلاش خود را برای استقبال از زائران عراقی و غیر عراقی به کار گیرند.

عمار حکیم نسبت به پیامد ها و اهداف برخی فراخوان های مشکوک فتنه گران و منافقان که با ارزش های والای ملت عراق در تعارض است، علیه زائران خارجی و دوستداران اهل بیت (علیهم السلام)، هشدار داد.

رئیس ائتلاف نیرو های ملّی عراق به مهیا سازی بهترین شرایط برای ادای مراسم زیارت اربعین که نشانگر هویت انسانی، اسلامی، عربی و ملّی عراقی هاست، دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha