دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / برگزاری نشست ماهانه ائمه جمعه استان همدان

حوزه / امام جمعه نهاوند با بیان اینکه دشمن چشم دیدن سیل عاشقان امام حسین(ع) در اربعین را ندارد، گفت: زیارت اربعین عامل بقای عاشورا و عامل وحدت مسلمانان است و این حضور میلیونی دنیا را شگفت زده کرده است.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به مرگ ملکه انگلیس، اظهار داشت: استعمار پیر انگلستان همواره به دنبال اختلاف افکنی بین امت‌های اسلامی است و امروز هم با عناوین مختلف در حال تفرقه و اختلاف افکنی می‌باشند.

وی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را حضور به موقع مردم در صحنه عنوان کرد و گفت: از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسم خورده این آب و خاک در صدد سقوط نظام و انقلاب بودند، اما امروز شاهدیم که همه آنها یکی یکی از این دنیا می‌روند و این آرزو را با خود به گور می‌برند و نظام مقدس اسلامی همچنان با قدرت مسیر خود را ادامه می‌دهد.

امام جمعه نهاوند با تأکید بر اینکه مردم ایران اسلامی هم اعتقاد به امام حسین(ع) و شهادت طلبی و هم اعتقاد به ظهور و امام زمان(عج) دارند، یادآور شد: به برکت همین اعتقادات است که جمهوری اسلامی در این سال ها در مقابل همه دشمنان ایستاده و با وجود همه تحریم‌ها اما باز هم شاهد پیشرفت آن هستیم.

وی با بیان اینکه دشمن چشم دیدن سیل عاشقان امام حسین(ع) در اربعین را ندارد، مطرح کرد: زیارت اربعین، عامل بقای عاشورا و عامل وحدت مسلمانان است و این حضور میلیونی دنیا را شگفت زده کرده است.

حجت الاسلام مغیثی افزود: رسانه‌های استکبار نه تنها چشم خود را به روی این حرکت بسته‌اند و از عظمت این اجتماع چیزی نمی‌گویند، بلکه با تمام توان به دنبال توطئه چینی و ایجاد شبهه هستند، اما به این افراد باید گفت که هیچگاه نمی‌توانند در این مسیر موفق شوند.

امام جمعه نهاوند اظهار کرد: رسانه‌های غربی دنبال پیدا کردن نقطه ضعف و اختلاف افکنی در میان زائران هستند، در حالی که این حضور میلیونی شعور و بصیرت جامعه مسلمان را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha