پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: دشمنان همواره در آوردگاه های مهم، طعم تلخ شکست را چشیده اند و در روزهای اخیر هم که توطئه ای سازمان یافته علیه امنیت به وجود آمده، جوانانی مومن و انقلابی در مقابل رفتار داعشی گروهک های معاند بایستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی، امروز در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در تبریز برگزار شد، با اشاره به ضرورت پاسداشت این حماسه بزرگ و فراموش نشدنی، گفت: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خون‌های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد و دفاع مقدس سالهای اوج شهادت و رشادت مردم انقلابی ایران بود. بعد از دفاع مقدس نیز خط نورانی شهادت ادامه داشت و امروز شما می بینید که هر جا نیاز به جانفشانی است، جوانان وفادار به آرمانهای شهیدان اماده ایثار و از جان گذشتگی اند.

حجت الاسلام و المسلمین نجفقلی زاده سرایی خاطرنشان کرد: دشمنان همواره در آوردگاه های مهم طعم تلخ شکست را چشیده اند و در روزهای اخیر هم که توطئه ای سازمان یافته علیه امنیت بوجود آمده، جوانانی مومن و انقلابی در مقابل رفتار داعشی گروهک های معاند صف کشیده اند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: برگ برگ تاریخ انقلاب اسلامی گواه است که دشمن همواره به دنبال آسیب زدن به کیان امنیت و وحدت کشور ماست اما قسمت تلخ ماجرا جایی است که سیاسیون و صاحب منسبان ما که ابرو و اعتبار خود را مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی اند، به جای تنویر افکار عمومی و مقابله با روایت‌های جعلی و جهت دار، خط دشمن را پیگیری کرده و فرصت جولان جریانات معاند را فراهم می آورند.

وی افزود: ما شدیداً به این رفتارِ سوء معترضیم و معتقدیم باید برای مردم مایه امید و آرامش باشیم نه منبع تولید شبهه و تردید. برخی از نمایندگان و سیاستمداران استان در فتنه اخیر امتحان خوبی نداده و رفوزه شدند. خون پاک شهید اجاقی بساط آشوبگران را جمع خواهد کرد اما حافظه جمعی مردم رفتار سیاستمداران ما را فراموش نخواهند کرد. اینکه ما حرف و استناد مراجع قانونی را در ماجرای فوت یکی از هم وطنانمان قبول نکنیم و خط دشمن را تقویت کنیم، چیزی جز تلاش برای خاموش نشدن اتش ماجرا نیست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا ادامه داد: امروز با گذشت یک هفته از ماجرا، صحنه کاملاً شفاف است. رفتار آشوبگران هیچ سنخیتی با اعتراض مردمی ندارد. گروهک های معاند میدان دار صحنه اند و طبعاً نیروهای تامین کننده امنیت بساط آنها را جمع خواهند کرد.

وی افزود: امام بزرگوار راه روشنی را فراروی ما گشود. این راه نورانی امروز با اقبال آزادگان جهان مواجه شده است. هرچند سیاستمداران خسته سعی می کنند به آرمانهای امام خیانت کنند اما خون پاک شهیدان، بیداری و بصیرت عمومی و رهبری حکیمانه امام خامنه ای ما را به سر منزل مقصود خواهد رساند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha