پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 1045326
۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳
میزبانی حرم حضرت معصومه (س) از زائران اربعین حسینی

حوزه/ مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی خطبا و مداحی مداحان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲ تا ۸ مهر ۱۴۰۱ مصادف با سالروز رحلت پیامبر صلوات الله علیه و آله و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش: مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میردامادیان، یکشنبه تا سه‌شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میرشفیعی و مداحی سیدعلی حسینی تبار، حسین فروغی و جعفرنژاد و از چهارشنبه تا جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمد قدرتی برگزار می شود.

مراسم قبل از مغرب حرم مطهر شنبه تا سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تراشیون و مداحی محسن فراهانی، مجید دلشاد، حمید طیبی و سید جواد میرجعفری، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدی هادی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مهدی هادی و مداحی سیدمهدی موسوی برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان و با مداحی عباس حیدرزاده، سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و مداحی عباس حیدرزاده، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی، پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میثم علی پناه و مداحی سیدعلی حسینی نژاد و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسملین تراشیون برگزار می شود.

در هفته پیش رو پنجشنبه از ساعت ۶ صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی و قرائت یاسین شیخ زاده، پنجشنبه شب سیدعلی حسینی نژاد و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام ناصر شهیدی و جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین هدایت و قرائت دعا توسط محمد ایرانی و جمعه عصر ساعت ۱۸:۱۵ قرائت زیارت آل یاسین توسط سیدمهدی موسوی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha