سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام وحید هدایتی

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: اگر به دقت به چرایی و چگونگی شکل گیری اغتشاشات اخیر در کشور نگاهی داشته باشیم متوجه می شویم که فلسفه اصلی این اغتشاشات در راستای ایجاد حاشیه علیه انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام وحید هدایتی امروز در نشست طلاب مدرسه سفیران هدایت شهرستان بیجار اظهار داشت: تلاش در راستای وحدت مسلمین نه تنها یک حرکت مثبت و سازنده برای جهان اسلام است، بلکه این کار نزد خداوند متعال از اجر بزرگی برخوردار می باشد.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: خوشبختانه در بحث وحدت مسلمین جمهوری اسلامی همواره پیشقدم بوده و هست و در این راه با دشمنی های بسیاری از سوی ابرقدرتهای جهانی روبرو شده است، ولی این فشارها هرگز خللی در این پیگیری این آرمان ایجاد نکرده است.

وی بیان کرد: تحقق وحدت مدنظر قرآن و رسول اکرم (ص) می تواند زمینه ای برای تحول در جهان اسلام باشد؛ وحدت مسلمین زمانی که معنای عملی به خود بگیرد می تواند بسیاری از معادلات جهانی را تغییر دهد، لذا ابرقدرتها از این اتفاق بسیار هراسناک هستند.

حجت الاسلام هدایتی افزود: ایجاد حاشیه در جهان اسلام، تشکیل گروه های منحرف به موازات دین اسلام، اشغالگری و....... تنها گوشه ای از تلاش دشمنان مسلمین برای جلوگیری از وحدت جهان اسلام است.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجاراظهار کرد: اگر به دقت به چرایی و چگونگی شکل گیری اغتشاشات اخیر در کشور نگاهی داشته باشیم متوجه می شویم که فلسفه اصلی این اغتشاشات در راستای ایجاد حاشیه علیه آرمان های این انقلاب است و خونخواهی فوت مرحومه مهسا امینی تنها یک بهانه است که گروهک های تروریستی آن را دستاویز خود قرار داده اند.

حجت الاسلام هدایتی اظهار کرد: ایران قدرت پیشران در بحث وحدت جهان اسلام شناخته می شود، تداوم این تلاش بی شک منجر به وحدت مسلمین می شود، از همین رو دشمن می کوشد که با تضعیف جمهوری اسلامی از وقوع این اتفاق مهم جلوگیری کند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت بیجار در پایان یادآور شد: ظهور انقلاب اسلامی ایران و تلاش های امامین انقلاب برای وحدت جهان اسلام امروز به چالش بزرگ استکبار جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha