جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نقده

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمیه(س) نقده گفت: طلاب دینی چه در ایام تحصیل و چه در ایام بعد از آن اگر به وظیفه و رسالت خود در قبال دین، عمل کنند عاقبت به خیر خواهند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه از ارومیه، شیرین سعیدی مدیر مدرسه علمیه فاطمیه نقده امروز در نشست با طلاب خواهر که در مدرسه علمیه فاطمیه(س) نقده برگزار شد، اظهار داشت: حوزه جایی است که همه اعمال و رفتار ما باید به نیت خدایی و قربة الی الله باشد.

وی افزود: حوزه علمیه منتسب به ائمه اطهار می‌باشد و اهل بیت، خودشان نظارت دارند و روز قیامت چنین مکان‌هایی شفیع و شاهد ما خواهند بود و افرادی که در این مکان‌ها به یادگیری علوم دینی می‌پردازند، اگر نیت الهی داشته باشند در روز جزاء، سوال و جواب آنها راحت‌تر خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه فاطمیه نقده خاطر نشان کرد: امام زمان(عج) امت را در زمان غیبت به علمای دین و مجتهدین حواله کرده است و چه ارزشی بالاتر از این که نائبان امام زمان از بین طلاب و تحصیل کرده‌های حوزه علمیه باشند.

وی گفت: طلاب دینی چه در ایام تحصیل و چه در ایام بعد از آن، اگر به وظیفه و رسالت خود در قبال دین، عمل کنند عاقبت به خیر خواهند شد و در زندگی دنیا و آخرتشان، شفیع آنها پیامبران و ائمه اطهار خواهد بود که این بالاترین نعمت و لطف خداوند بر ما طلاب است.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha