دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ مدیر حوزه علمیه کردستان در جمع طلاب مدرسه علمیه کامیاران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: تصویری که از داعش در جنگ سوریه دیدید همان را گروهک های کومله و دموکرات در اوایل انقلاب انجام دادند و الان شده اند دلسوز مردم ایران و کردستان.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین نادر رنجبر عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام شهرستان کامیاران اظهار داشت: زمانی که گفتید اهل ایمان هستید، باید پای این ادعا نیز بایستید.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: بعضی ها اهل نفاق هستند و آزمایشات الهی مشخص می کند چه کسانی اهل ایمان هستند و چه کسانی دروغگو می باشند.

وی افزود: فتنه در زندگی ما چیز طبیعی و عادی است و در بسیاری از روایات اشارات زیادی درباره فتنه های بزرگی که در آخرالزمان روی می دهد، وجود دارد. حضرت علی (ع) می فرمایند حتما یک اتفاق بزرگ روی خواهد داد که بسیاری این را به آخرالزمان تعبیر می کنند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: ما باید در فتنه های آخرالزمان بسیار مراقبت کنیم، زیرا این فتنه ها بسیاری از مدعیان را بر زمین زد. در فتنه سال ۸۸ شخصیت های بزرگی که زمانی دل داده نظام بودند اما سقوط کردند، بنابراین اگر از خط رهبری و آرمان های امام و شهدا جدا شدیم بدانید که به بیراه رفته ایم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان اظهار کرد: دشمن در آشوب های اخیر بسیار تلاش کرد که به انقلاب آسیب بزند، اما شکست خورد، چرا که انقلاب ماحصل خون شهداست و عَلَم اسلام واقعی را در جهان بلند کرده و تا زمانی که مردم در مسیر آرمان ها حرکت می کنند آسیبی نمی بینند.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر تصریح کرد: دشمن همیشه تلاش می کند که در کشور آشوب هایی برپا کند ولی به فضل الهی مردم هرگز همراه آشوبگران نبوده اند.

وی یادآور شد: در جریانات اخیر چندین گروه فعال بودند، نخست کسانی که از پول این ملت خوردند و معروف شدند همانند علی کریمی که مردم را به آشوب تشویق می کند. کدامیک از سلبریتی ها را دیده اید که در حوادث ملی در میانه میدان باشند؟ اینها افرادی هستند که تنها ادعای دلسوزی دارند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: یکی دیگر از گروه هایی که تلاش می کند امنیت را به هم بزنند، سلطنت طلب ها هستند که پیرو پهلوی می باشند، در حالی که هیچ کسی بی آبروتر از اینها در برابر کُردها نیستند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان ادامه داد: تصویری که از داعش در جنگ سوریه دیدید همان را گروهک های کومله و دموکرات در اوایل انقلاب انجام دادند و الان شده اند دلسوز مردم ایران و کردستان.

وی خاطرنشان کرد: هدف اینها به صورت شفاف تجزیه ایران است، زیرا می گویند که تسلط بر ایران واحد امکان ناپذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین رنجبر عنوان کرد: این توطئه ها خواب هایی است که دشمنان برای ملت ایران دیده اند، ولی هرگز تعبیر نمی شوند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که از لحاظ نظامی نمی تواند در برابر ایران بایستد لذا به سمت جنگ رسانه ای رفته ، زیرا کار رسانه های معاند و ضدانقلاب این است که از صفر ۱۰۰ بسازد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha