دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بندرعباس

حوزه / امام جمعه اهل سنت بندرعباس تصریح کرد: دو بال اخلاق و وحدت ما را از تنش ها و اختلافات دور می کند و به جامعه اسلامی حیات می‌بخشد.  

به گزارش خبرنگار حوزه از هرمزگان، یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس، امروز سه شنبه ۱۹مهرماه در همایش «وحدت ضامن امنیت» در سالن همایش های حوزه علمیه خواهران هرمزگان، اظهار داشت: پیامبر اسلام(ص) رحمت برای همه جهانیان است.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق رحمت در هنگام قدرت، ظفر و پیروزی در میدان جنگ است، افزود: در این مصداق قدرت روحی بسیار بالا را می طلبد که هم اسیر را آزاد کند و از طرفی برای او دعا کند که به سوی اسلام روی آورد.

به گفته امام جمعه اهل سنت بندرعباس در طول زندگی پیامبر اسلام(ص) فشارهای سخت، مهاجرت، تهمت و ... مشرکین سبب نشد رسول خدا(ص) به دنبال انتقام یا سرزنش باشد بلکه با رحمت با آنها برخورد کردند.

جمالی با بیان اینکه هیچ مانعی در برابر ایمان راسخ رسول خدا(ص) ایشان را از هدف متعالی نمی توانست دور کند، اظهار کرد: ما امت پیامبر اسلام (ص) با رفتار و اخلاق خود باید به همه نشان دهیم که تعالیم رسوا خدا ص بهترین الگو و اسوه در زندگی های جاری است.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس تأکید کرد: دو بال اخلاق و وحدت ما را از تنش ها و اختلافات دور می کند و به جامعه اسلامی حیات می‌بخشد.

وی تصریح کرد: با سرلوحه قرار دادن رفتار پیامبر عظیم الشان(ص) دشمنی دشمنان اسلام را نقشه بر آب کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha