چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر/ نشست بصیرتی روحانیون با سردار حسین یکتا در مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج

حوزه/ سردار حسین یکتا در جمع روحانیون سنندج گفت: دشمن به دنبال استحاله فکر و اعتقادات جوانان ماست، لذا والدین و خانواده ها باید این توطئه را به خوبی درک کنند و فرزندان خود را به خوبی مراقبت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حسین یکتا امروز در نشست بصیرتی روحانیون و طلاب سنندج که در مدرسه خاتم الانبیاء (ص) این شهر با موضوع «جهاد تبیین» برگزار شد، اظهار داشت: در دوران ما و رزمندگانی که در جبهه ها حضور داشتند شاهد یک انس ویژه بین رزمندگان و قرآن بودیم و امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکیدات بسیاری بر مانوس بودن نسل های جوان با این کتاب آسمانی دارند.

راوی دفاع مقدس ادامه داد: باید برای نهادینه سازی فرهنگ قرآنی در جامعه نهایت تلاش را داشته باشیم و خوشبختانه زیرساخت های این کار مهم در جامعه فراهم است.

وی به اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: امروز دشمن تمام نیروی و توان خود را برای آسیب زدن به انقلاب جمع کرده و با پروژه هایی مانند کشته سازی و جنگ قومیتی و مذهبی به دنبال ایجاد آشوب در کشور است.

یکتا عنوان کرد: فرزندان دهه هشتادی از نگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی همان کسانی هستند که این انقلاب را به اوج خود می رسانند، لذا باید توجه ما به این نسل بسیار باشد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: دشمنان به دنبال استحاله فکر و اعتقادات جوانان ماست، لذا والدین و خانواده ها باید این توطئه دشمن را به خوبی درک کنند و فرزندان خود را به خوبی مراقبت کنند.

وی افزود: دهه هشتادی ها نسلی مطالبه گر هستند که باید مطالبات آنان را گوش کنیم، زیرا بی توجهی به این نسل باعث می شود که آنان در دام دشمنان بیفتند.

یکتا اظهار کرد: باید نوع گفتگوی ما با این نسل بسیار ویژه باشد و در کلام خود جذابیت داشته باشیم و به گونه ای با این نسل رفتار کنیم که ارزش ها را فرا بگیرند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha