دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار دبیر و برخی اعضای کنگره امناءالرسل با تولیت شرعی آستان مقدس امام حسین(ع)

حوزه/ دبیر و برخی اعضای کنگره امناءالرسل با تولیت شرعی آستان مقدس امام حسین(ع) دیدار کردند.

به گزراش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، دبیر و برخی اعضای کنگره امناءالرسل با تولیت شرعی آستان مقدس امام حسین علیه السلام و نماینده حضرت آیت الله سیستانی دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمهدی کربلایی با تقدیر از زحمات دست اندرکاران کنگره امناءالرسل، برگزاری موفق آن را شروع خوبی برای استمرار این گونه‌ کنگره ها دانست.

وی گفت: ره‌آورد این گونه کنگره‌ ها و تدوین موسوعه های علمای بزرگ در حقیقت احیای تراث اهل‌بیت علیهم‌السلام است‌ و حرم مطهر حسینی برای تداوم این حرکت زیبا همه تلاش‌ خود را خواهد کرد.

وی گفت: این ایده بسیار مهم و قابل توجه است‌ و علاوه بر اعتاب مقدس باید حوزه‌ علمیه و ارکان آن نیز همانند گذشته باب گفت‌وگو های علمی را بیش از گذشته باز کنند تا به تعبیر حضرت رضا علیه السلام خوبی های کلام اهل بیت علیهم السلام برای مردم‌ بازگو شود و مردم نیز مشتاق این مطالب مفید هستند و تبعیت می کنند.

حجت‌الاسلام کربلایی افزود: امید واریم مطالب گفته شده‌ در این کنگره‌ علاوه بر عربی به فارسی نیز نگاشته شود تا همه مطالب و موسوعه های مرتبط با آیت الله موسوی الخرسان در بین حوزویان و دانشگاهیان تبیین گردد.

وی در پایان اظهار امید واری کرد کنگره ایران نیز هم‌چون عراق با موفقیت و حضور قابل توجه فرهیختگان حوزه‌ علمیه و دانشگاه برگزار گردد.

در پایان این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین اسکندری از زحمات و تلاش‌های تولیت شرعی آستان مقدس امام حسین علیه السلام و همکاران وی در مساعدت همه جانبه‌ با دبیرخانه‌ کنگره امناءالرسل قدردانی کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha