شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ارتش جمهوری اسلامی ایران

حوزه/ قرارگاه منطقه‌ای‌شمال‌غرب نزاجا در محکومیت اقدام تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ شیراز بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، قرارگاه منطقه‌ای‌شمال غرب نزاجا در محکومیت اقدام تروریستی در حرم مطهر شاه‌چراغ شیراز بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَ سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ»

و آنان که ظلم و ستم کردند به زودی خواهند دانست که به چه کیفرگاهی باز می‌گردند.

مردم پر افتخار و رشید ایران اسلامی در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران و در این چهار دهه‌ با تکیه بر آموزه‌های قرآنی و اسلامی و با حمایت‌های همه جانبه خود از ولایت مطلقه فقیه که میراث ماندگار بنیان‌گذار انقلاب‌اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است، در مقابل مستکبران و ظالمان عالم ایستاده‌ و با مقاومت حماسی‌شان خط بطلانی بر نقشه‌های شیطانی آنان کشیده‌اند.

دشمنان قسم خورده این نظام مقدس و مردمی در طول این سال‌ها هرچه در توان داشته‌ اعم از جنگ نظامی، اقتصادی، فرهنگی، شناختی و ترکیبی به میدان آورده‌ تا بتوانند با بیرون راندن مردم غیور ایران از صحنه مبارزه، میان ملت و نظام جدایی بیاندازند، ولی غافل از آنکه این مردم با این نظام الهی پیمان خون بسته‌ و در برهه‌های گوناگون با نثار خون جوانان خود ضامن بقای آن شده‌اند.

حال این دشمنان خبیث از مردم ایران عصبانی‌اند و به همین خاطر از هیچ اقدام جنایتکارانه‌ای علیه ملت ایران اسلامی دریغ نمی‌کنند که در آخرین جنایت خود با حمله تروریستی به زائران حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ باعث شهادت و جراحت تعدادی از هموطنان شدند.

قرارگاه منطقه‌ای‌شمال‌غرب نزاجا با محکومیت شدید این اقدام تروریستی، ضمن تسلیت به بازماندگان شهدای این حمله تروریستی، به دشمنان جنایتکار ایران اسلامی هشدار می‌دهد که صبر انقلابی نظام را بیش از این نیازمایند و بدانند که انتقام سخت از عاملان و آمران این جنایت از آستین ملت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تحت رهبری فرمانده معظم کل قوا بیرون خواهد آمد.

قرارگاه منطقه‌ای‌ و ارشد نظامی ارتش در شمال‌غرب

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مهرداد IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    0 0
    آمران به جنایت در نزدیکی ما هستند . عربستان امارلت بحرین . . .
  • صادق IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    انتقام سخت خون شهیدان بی گناه نباید بی پاسخ بماند