جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه رشت

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی تصریح کرد: مقاومت رزمندگان اسلام در سوریه، عراق و یمن در مقابل جنایت‌های استکبار و به زانو در آوردن آنان، باعث جهانی شدن فرهنگ مقاومت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر رشت، ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و شهادت نمازگزاران بی دفاع گفت: ملت ایران هرگز دست به چنین جنایت‌های نمی‌زند، دشمن انقلاب اسلامی بداند که جنایت‌هایشان بی پاسخ نخواهد ماند و ملت انقلابی و مومن در قبال این جنایت‌ها سکوت نخواهد کرد.

وی افزود: دشمنان هر چقدر مردم ما را بکشند ملت ما در مقابل اقدامات جنایتکارانه و تروریست مقتدرتر می‌شوند، ملت ایران ملت امام حسین هستند و شهادت را توفیق الهی می‌دانند.

خطیب جمعه رشت با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری عنوان کرد: هر کس که بخواهد نظام اسلامی و آرمان این ملت را هدف قرار دهد برخورد قاطع و سخت در انتظارش است.

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: خواست مردم از همه دستگاه‌ها و من جمله از دستگاه قضایی این است که با تمامی عوامل برهم زنندگان نظم برخورد کنند و اقدامات لازم را جهت پیشگیری از چنین جنایتی انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی تصریح کرد: مقاومت رزمندگان اسلام در سوریه، عراق و یمن در مقابل جنایت‌های استکبار و به زانو در آوردن آنان، باعث جهانی شدن فرهنگ مقاومت شده است.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت دانش آموز و نوجوان فداکار شهید محمد حسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی اظهار کرد: صهیونیسم جنایتکار غاصب و دشمنان این ملت از شنیدن نام شهید محمد حسین فهمیده و صدها و هزاران شهید دانش آموز و نوجوان ما در دوران دفاع مقدس وحشت و اضطراب دارند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل هیچ خواسته ای جز نابودی جمهوری اسلامی ندارند، خاطرنشان کرد: امروز تمام کفر به میدان آمده اند تا عزت و اقتدار نظام اسلامی را بشکنند، اما ملت ایران بهترین ملت ها هستند و هرگز از آرمان های و ارزش هایی که برای آن خون داده اند، عبور نمی کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به جانفشانی شهدا در راه اسلام و انقلاب و ارزش های دینی، تاکید کرد: شهدا از هستی خود گذشتند تا این خاک آزاد باشد و ارزش های انقلاب تداوم پیدا کند و قطعا یکی از ارزش هایی والا که شهدا برای آن فداکاری کردند، حفظ حجاب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha