پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
1

حوزه/ امام جمعه خوسف گفت: این حادثه دل همه انسان های آزاده را جریحه دار کرد و تصاویر حادثه به خوبی خوی استکبار و دشمنان را برای ما روشن کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بیرجند، حجت الاسلام ابراهیم اسماعیلی، امام جمعه خوسف، در جلسه گرامیداشت حماسه ۱۳ آبان ضمن تسلیت حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: این حادثه دل همه انسان های آزاده را جریحه دار کرد و تصاویر حادثه به خوبی خوی استکبار و دشمنان را برای ما روشن کرد.

وی گفت: این حادثه از زوایای مختلف برای مسئولان و مردم پیام هایی را منتشر کرد، از جمله اینکه کسانی که در لباس خیرخواه، دلسوز و روشن فکر در جامعه نقش آفرینی می کنند، در عمل چه مقدار صداقت در رفتار دارند.

امام‌ جمعه شهرستان خوسف ادامه داد: حادثه ای رخ می‌دهد و بدون اطلاع از واقعیت بلافاصله در فضای مجازی منتشرشده و اطلاع رسانی می شود و حادثه ای تروریستی رخ می دهد و هیچ محکومیت و همدردی اعلام نمی شود.

وی اضافه کرد: این اثر ورودی های ذهن دشمنان است که خروجی ذهن آن ها نسبت به حقایق عکس العملی نشان نمی دهد.

امام جمعه شهرستان یادآور شد : ۱۳ آبان تلاقی مناسبت های مختلف و یادآور روزهایی است که جوانان انقلابی ما با دستهای خالی جلوی دشمن ایستاده و دشمن را به خاک ذلت کشاندند.

حجت الاسلام اسماعیلی گفت: امروز تکیه گاه و وسیله به اوج رسانی کشور جوانان هستند و باید به جوانان بها داده شود.

امام جمعه شهرستان خوسف در پایان با بیان اینکه ۱۳ آبان از مناسبت های ملی ماست، خاطر نشان کرد: باید در این روز حماسه ای را رقم بزنیم که با حضور با شکوه و منظم این راهپیمایی بزرگ، شک و تردیدی که در دل دشمنان ایجاد شده را خاموش نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha