سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی در محکومیت جنایت تروریستی در شیراز

حوزه/ طلاب حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی در محکومیت جنایت تروریستی حرم مطهر احمد بن موسی(ع) در مدرسه علمیه الزهرا(س) تبریز تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، طلاب حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی در محکومیت جنایت تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) شیراز که به شهادت و مجروح شدن شماری از زائران، نمازگزاران و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) منجر شد، در مدرسه علمیه الزهرا(س) تبریز تجمع کردند.

در این تجمع اعتراض آمیز، شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهایی نفرت و انزجار خود را از این جنایت تروریستی که توسط مزدوران و دست پرورده‌های استکبار جهانی انجام شد، اعلام و با خانواده‌های شهدا و مجروحان ابراز همدردی کردند.

حجت الاسلام مجتبی نظری استاد حوزه علمیه تبریز در این تجمع اظهار داشت: اقدام تروریستی وحوش داعشی در حرم حضرت احمد بن موسی(ع) بار دیگر ماهیت پلید جریان نفاق و ضد انقلاب را روشن کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در ادامه و همانند نهضت عاشورا به برکت خون شهیدان قوام و دوام یافته است و خون شهدای عزیز ما مایه بیداری و سند روشنی بر مظلومیت این نظام و انقلاب است.

استاد حوزه علمیه تبریز خاطر نشان کرد: ایران اسلامی اجازه نخواهد داد دشمنی که با همه توانایی خود در عملیات روانی و جنگ رسانه‌ای و دعوت به اغتشاش و ناامنی در صحنه حاضر شده، به اهداف خباثت آمیز خود برسد.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران با همه توطئه‌ها و فتنه انگیزی‌های جبهه استکبار، مقاوم‌تر و باصلابت‌تر شده است، گفت: دشمن پس از همه ناکامی‌ها، خط آشوب و ناامنی در کشور را دنبال می‌کند تا به خیال باطل و خام خود نظام جمهوری اسلامی ایران را از درون ساقط کند، ولی این توطئه نیز به طور قطع با شکست و ناکامی رو برو خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha