سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
البرز

مسئول دفتر امام جمعه ساوجبلاغ از برگزاری محفل وعظ و انس با اهل بیت(ع) هر هفته چهارشنبه ها بعد از نماز مغرب و عشاء خبر داد.

حجت الاسلام محمد حسام فراستی، مسئول دفتر امام جمعه ساوجبلاغ در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری حوزه در البرز از برگزاری محفل وعظ و انس با اهل بیت هر هفته چهارشنبه ها بعد از نماز مغرب عشاء توسط حجت الاسلام و المسلمین روح الله مختاری خبر داد و گفت: همه ما باید مبلغ و مروج دین خدا باشیم، چرا که خداوند تبلیغ دین را برعهده همه گذاشته است.

مسئول دفتر امام جمعه ساوجبلاغ با اشاره به حضور جوانان نوجوانان در جلسات هفتگی وعظ و انس با اهل بیت(ع) افزود : این گونه مجالس نقش مهمی در تقویت مبانی اعتقادی جوانان و نوجوانان و ارتقای مباحث فرهنگی دارد.

وی با اشاره به نقش مهم و اساسی توسل به اهل بیت علیهم السلام در زندگی، گفت: کسانی که اهل بیت(ع) را ندارند دچار انحراف می‌شوند، چرا که اهل بیت(ع) چراغ راه سعادت بشر هستند.

فراستی اهل بیت(ع) را واسطه شناخت و معرفی خداوند به بندگان عنوان کرد و گفت: همه ما با برپایی جلسات دینی «داعی الله» باشیم؛ جلسات هفتگی توسل به اهل بیت(ع) در این خصوص بسیار مفید و مؤثر است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha