جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
صفایی

حوزه/ امام جمعه بوشهر گفت: مرزبانی دریایی یا دریابانی کار بسیار مهم و دارای درجه استراتژیک بالایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری امروز در نشست با روحانیون و پرسنل عقیدتی سیاسی دریابانی استان بوشهر با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین شاخص‌های پیشرفت یک کشور، اقتدار امنیتی است، اظهار داشت: در هندسه اقتدار امنیتی مهم‌ترین بخش، اقتدار امنیتی مرزی است و در بین اقتدار امنیت مرزی در شرایط کنونی جهان، اقتدار مرز دریایی دارای جایگاه بسیار مهمی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر اهمیت دریابانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: مرزبانی دریایی یا دریابانی کار بسیار مهمی است و دارای درجه استراتژیک بالایی است.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: هر چقدر در دریابانی از خود اقتدار داشته باشیم، در زمینه امنیت کشور نیز دارای قوت و درجه ویژه خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت منابع انسانی و با بیان اینکه در حوزه امنیت، نقش منابع انسانی فوق العاده مهم است، افزود: در حوزه مرزبانی و دریابانی نیروهایی نیاز است که در تراز امنیت دریایی کشور باشند.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، با بیان اینکه ریشه هندسه دریابانی تراز انقلاب اسلامی ایران، حوزه اعتقاد است، یادآور شد: عقیدتی سیاسی در دریابانی، متکفل ساختار سازی شاکله درونی نیرو و حفظ و ارتقاء سطح آن است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha