شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ دیدار نخبگان و استعدادهای برتر علمی با رهبر معظم انقلاب

حوزه/ معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: باید از نخبگان اندیشه‌ورز برای رفع شبهات مطرح شده توسط دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده شود و اثرات این شبهه افکنی را از بین برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، سردار ابوالفضل شکارچی امروز در نشست هم اندیشی مسئولین و فعالان فضای مجازی استان بوشهر با بیان اینکه آزاد کردن زنان و دادن کرامت انسانی به آنها اولین گام انقلاب اسلامی در سال ۵۷ بود ،افزود: در روز ۱۳ آبان ماه امسال نیز حضور گسترده زنان، نشان داد که آنها مفهوم آزادی را به خوبی درک کرده اند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح ولایت‌پذیری را شاخص نیروهای مسلح عنوان کرد و ادامه داد: نیروهای مسلح از هر فرد و گروهی که در مسیر انقلاب و ولایت فقیه باشد، حمایت می‌کنند.

شکارچی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح دست هر فرد از هر حزب و جناحی که در خط ولایت فقیه باشد را به گرمی می‌فشارند، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، هیچ نگاهی به احزاب و دسته‌های سیاسی ندارند.

وی بیان کرد: اگر افرادی که در خط ولایت فقیه و نظام هستند مرتکب اشتباهی هم شوند به آنها تذکر داده می‌شود اما همچنان حمایت می‌کنیم.

سردار شکارچی با اشاره به اینکه هر نوع مطالبه از دولت باید برای تقویت دولت مد نظر رسانه‌ها قرار گیرد افزود: رسانه‌ها باید تمرکز ویژه بر رفع شبهه‌ها داشته باشند و پاسخ‌های قانع کننده به مخاطبین ارائه دهند اما پیش از آن نیازمند شناخت این شبه‌ها هستند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: باید از نخبگان اندیشه‌ورز برای رفع شبهات مطرح شده توسط دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی استفاده شود و اثرات این شبهه افکنی را از بین برد و زمینه را برای ارتقای دانایی نسل جوان از کارکرد نظام تسهیل کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha