شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نماز

حوزه/ رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر»، گفت: این جشنواره با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای علمی و فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ نماز در جامعه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام سید مرتضی حسنی حلم، رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان با اشاره به برگزاری جشنواره سراسری علمی، پژوهشی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز با عنوان «فجر تا فجر»، اظهار داشت: این جشنواره با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای علمی و فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ نماز در جامعه برگزار خواهد شد.

وی به تشریح محورها و قالب‌های این جشنواره جهت ارسال آثار پرداخت و یادآور شد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در عرصه‌های، علمی و پژوهشی در قالب تألیف، مقالات، رساله دکتری و پایان نامه‌های دانشگاهی و حوزوی، در عرصه فرهنگی و هنری در قالب کلیپ، پادکست، موشن گرافیک، پویانمایی، نقاشی، خوشنویسی، طرح‌های گرافیکی، عکس و استوری در شبکه‌های اجتماعی ارسال کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان افزود: همچنین در عرصه ادبی نیز در قالب شعر، داستان، قصه، نمایشنامه نویسی و فیلم نامه نویسی و در عرصه سرگرمی و آموزشی در قالب بازی و ابزارهای کمک آموزشی دستی و دیجیتالی (رایانه‌ای و تلفن همراه) علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار در این فراخوان، تا ۲۰آذر ۱۴۰۱ می‌باشد، گفت: سامانه ثبت نام و ارسال آثار به آدرس Noor.namaz.ir می‌باشد که شرکت کنندگان از این طریق می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.

حجت الاسلام حسنی حلم با تأکید بر اینکه به برگزیدگان استانی و کشوری هدایای ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد، یادآور شد: اسامی برندگان بهمن ۱۴۰۱ در پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به نشانی namaz.ir اعلام خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مائده محسنی IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    سایت زود آورده شود