شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نمایشگاه

در راستای روشنگری و معرفی فرق و ادیان نوظهور و انحرافی و بازگویی فعالیت ها و آسیب‌ها و خطرات این فرق، نمایشگاه آموزشی و تخصصی فرق و ادیان در کرج در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، نمایشگاه آموزشی و تخصصی فرق و ادیان از سوی موسسه حنیف و با همکاری استانداری البرز و بنیاد مهدویت استان و با حضور جمعی از فرهیختگان و ناشران و مسئولان موسسات فرهنگی در حال برگزاری است.

این نمایشگاه شامل چند بخش چند رسانه ای، پرسش و پاسخ و تصاویر بوده و اساتید با تجربه آماده پاسخ‌گویی سؤالات و شبهات بازدیدکنندگان هستند.

در این نمایشگاه فیلم‌ها و محتواهایی از فعالیت‌های فرقه‌های نوظهور پخش می‌شود. در بخشی دیگری از این نمایشگاه پوسترها و تصاویری در معرفی عقاید این فرقه‌ها و آسیب‌های آن‌ها در جامعه و نحوه فعالیت‌هایشان و اعتقادات پوچ آنها به تصویر کشیده شده است.

عرضه کتاب‌هایی با موضوع فرق انحرافی و نوظهور از دیگر بخش‌های این نمایشگاه تخصصی است.

بنیاد مهدویت استان البرز با حضور کارشناسان پرسش و پاسخ مستقر در غرفه این بنیاد آماده پاسخگویی به شبهات و سوالات بازدیدکنندگان هستند.

نمایشگاه تا روز چهارشنبه۲۵آبان‌ماه از ساعت ۸ صبح تا دو بعد از ظهر در مجموعه رفاهی میلاد روبروی استانداری البرز آماده پذیرش اقشار فرهنگی و دغدغه مندان روشنگری در حوزه فرق و ادیان نوظهور است.

بازدید از نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است.

اختتامیه نمایشگاه روز چهارشنبه ۲۵آبان‌ بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha