یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
فرماندار سنندج

حوزه/ فرماندار شهرستان سنندج گفت: کسانی که کسبه را مجبور به تعطیلی بازار می کنند دشمن مردم و دوست داران اغتشاش هستند و با این کار به دنبال القای ناامنی در جامعه می باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حسن عسکری چهارشنبه شب در دیدار با مسئولان اتحادیه ها و اصناف شهر سنندج اظهار داشت: بی گمان کسانی که به دنبال به تعطیلی کشاندن بازار برای ادامه اغتشاشات هستند طبق قانون با آنها برخورد خواهد شد.

فرماندار شهرستان سنندج گفت: کسانی که کسبه و بازاریان را مجبور به تعطیلی می کنند، بی شک دشمن مردم و دوستداران اغتشاش هستند و با این کار به دنبال القای ناامنی در جامعه می باشند.

عسکری در ادامه سخنان خود تاکید کرد: خوشبختانه دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی به صورت دقیق رفتار و عملکرد این دست از عوامل فتنه گر که به دنبال به تعطیلی کشاندن بازارها هستند را رصد می کنند و به زودی این آشوبگران و تجزیه طلبان دستگیر خواهند شد.

وی بیان داشت: برای نظارت بهتر بر بازار و نیز جلوگیری از سوءاستفاده عوامل فتنه تلاش داریم که برگزاری چنین نشست هایی را بیشتر کنیم تا مشکلات، پیشنهادات و نظرات دوستان به خوبی شنیده شود.

فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به اینکه میزان سرقت از کسبه و بازاریان در ایام اغتشاش روند افزایشی داشته است، گفت: اغتشاشگران به هیچ قانونی پایبند نیستند لذا با گستاخی تمام به مغازه ها حمله می کنند و اجناس آنها را تاراج می برند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha