یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
میزگرد تبیین  اعتراض یا اغتشاش

حوزه / مدیر موسسه کلامی احیاء همدان گفت: موسسه کلامی احیاء همدان در ادامه اقدامات و فعالیت‌های خود در زمینه روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه، اقدام به برپایی میزگرد تبیین با موضوع "اعتراض یا اغتشاش، ریشه‌ها و برون رفت‌ها" کرده است.

حجت الاسلام جعفر علینقی، مدیر موسسه کلامی احیاء همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با بیان اینکه حرکت در مسیر تحقق جهاد تبیین، امروز یک وظیفه همگانی است، اظهار داشت: موسسه کلامی احیاء همدان در ادامه اقدامات و فعالیت‌های خود در زمینه روشنگری و بصیرت افزایی در جامعه، اقدام به برپایی میزگرد تبیین با موضوع "اعتراض یا اغتشاش، ریشه‌ها و برون رفت‌ها" کرده است.

مدیر موسسه کلامی احیاء همدان افزود: این جلسه که به عنوان نشست اول در این عرصه برگزار می‌شود، روز یکشنبه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۰:۳۰ در محل کتابخانه مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این نشست از ظرفیت اساتید حوزه و دانشگاه بهره خواهیم برد، گفت: حجت الاسلام علی رسولی از اساتید حوزه علمیه و دکتر حسین زارع از اساتید دانشگاه، به تبیین راه‌های صحیح اعتراض و برون رفت از شرایط فعلی خواهند پرداخت.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha