جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فوتبال

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان گفت: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ هیئت‌های حسینی و لزوم حضور در تمامی صحنه‌ها، تماشای دسته‌جمعی بازی‌های تیم ملی ایران در جام‌جهانی فوتبال در حسینیه‌ها و ایستگاه‌های‌صلواتی هیأت‌های سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته است.

حجت الاسلام وحید عباسی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با اشاره به اجرای طرح "هیأت‌های حسینی، حامی تیم ملی"، اظهار داشت: به منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ هیئت‌های حسینی و لزوم حضور در تمامی صحنه‌ها، تماشای دسته‌جمعی بازی‌های تیم ملی ایران در جام‌جهانی فوتبال در حسینیه‌ها و ایستگاه‌های‌صلواتی هیأت‌های سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه توسل‌ همگانی برای پیروزی تیم‌ ملی‌ ایران قبل از آغاز بازی از نکات قابل توجه این مراسم است، گفت: علاقمندان و فوتبال دوستان می‌توانند با در دست‌ داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با حضور در حسینیه‌ها و ایستگاه‌های‌صلواتی، به تماشای مسابقات تیم ملی فوتبال ایران بپردازند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان همدان افزود: پخش سرود ملی و میهنی قبل و بعد از بازی و اجرای کاروان موتوری و خودرویی بعد از بازی از دیگر برنامه‌هایی است که در این مدت با استفاده از ظرفیت هیئت، پیش بینی شده است.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جمال IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    14 0
    واقعا نمی داند انسان بخندد یا گریه کند به این سیاه فکریها؟ خداوند عقل را ازبشر نگیرد؟ اوج طرحهای فرهنگی سازمان تبلیغات؟؟؟؟ همان سنت گرائی طرحهای قبلی سازمان مثل اینکه موفق تربوده است؟؟؟
    • محسن IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      9 1
      آیا با سرمربی ایرانی نمی توانستیم از انگلیس(این روباه پیر) شش گل بخوریم؟ حتما باید چند میلیارد تومان به سرمربی خارجی از بیت المال بدهیم علاوه بر اینکه حق حضور سرمربی ایرانی در جام جهانی را ضایع گردانیم؟ هیأت حسینی، جای عزاداری برای تیم ملی نیست!
    • یاسین IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      15 0
      احسنت؛ جانا سخن از زبان ما می‌گویی. همین مانده بوده که هیأت امام حسین علیه‌السلام را خرج فوتبال کنند!!! در باب این افراط و تفریط‌ها باید گفت کار از گریه گذشته؛ به قول شاعر معاصر، «رهی معیری»، «لب فروبسته‌ام از ناله و فریاد ولی، دل ماتم‌زده در سینه من نوحه‌گر است؛ گریه و خنده‌ی آهسته و پیوسته‌ی من، همچو شمع سحر آمیخته با یکدگر است؛ داغ جان‌سوز من از خنده‌ی خونین پیداست، ای بسا خنده که از گریه غم‌انگیزتر است».
    • زهرا IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
      0 1
      عربستان با برد مقابل آرژانتین، تعطیل عمومی اعلام کرده، شاید توقع این بوده ما هم، به جای اخراج سرمربی خارجی، عزای عمومی بگیریم!
  • تاسف IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    12 0
    مجموع تصميمات مسئولين براي كشور از همين دسته. انتظار بيشتري هم نميشه داشت. به يارو گفتن امسال برنامه تون براي محرم چيه؟ گفت 20 تا طبل بزرگ دستگاه صوتي فلان و ... خريديم امسال ميخوايم پدر يزيد رو در بياريم
  • علی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    0 0
    قبل از بازی با ولز نماز جماعت برگزار شد؛ نتیجه: گل اول دقیقه 97 و در حالیکه توپ از چند سانتی متری دو مدافع و دروازه بان و تیرک دروازه، با شگفتی وارد دروازه شد و در دقیقه صدم نیز ضربه چیپ در مقابل دروازه بان و مدافع، که معمولا وقتی مهاجم با دروازه بان تک به تک می شود استفاده می کند، به ثمر رسید! مشکلات زمانی به وجود می آید که به خدا توکل نمی کنیم!