جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی سلماس

حوزه/ حجت الاسلام عیوض‌بیگی به عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلماس معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام منصور امامی امروز در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی سلماس که در فرمانداری این شهر برگزار شد، با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: تبلیغ دین یکی از مهم‌ترین شئونات انبیای الهی بود و امروز این وظیفه بر گُرده روحانیت گذاشته شده است.

وی با بیان این‌که به صورت متوسط در هر ساعت شبکه های ماهواره ای مجموعا ۱۴۵ ساعت علیه انقلاب اسلامی برنامه تولید میکنند، گفت: دشمن برای ضربه زدن به انقلاب از همه امکانات خود استفاده می کند و در این راستا با استفاده از امپراطوری دروغ به جنگ ترکیبی با بهره‌گیری بیش از ۱۰۰ شیوه روی آورده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: اسلام به ما اجازه نمی دهد هر گونه علیه دشمن اقدام کنیم و این دست ما را بسته است و مخالفین ما هم به خوبی این را می دانند و دشمن در جنگ خود مستقیما غریزه را مورد هدف قرار می دهد در حالی که در تبلیغ دینی باید بُعد عقلانی جامعه را تقویت کند و این نیز زمان بر است چرا که غریزه به خودی خود انسان را به پرتگاه می کشد و معاندین نیز به این غریزه قدرت می دهند.

حجت الاسلام امامی عنوان داشت: مجموعه های تبلیغی به لحاظ ریل‌گذاری و بودجه بسیار ضعیف هستند و با این وجود کارهایی که این مجموعه ها انجام داده‌اند خیره کننده بود.

وی گفت: تبلیغات اسلامی خود را محدود در چهارچوب بودجه‌های مصوب نمی داند و از همه ظرفیت ها استفاده می کند، اما برای مقابله با جنگ جهانی رسانه ای و تبلیغاتی دشمن باید ابزار مورد نیاز آن تامین شود و دشمن در جنگ فرهنگی اذهان را مورد هدف قرار می‌دهد و کسانی که در این راه شهید می شوند، نامی از آن‌ها برده نمی شود و ما در این عرصه تلفات فوق‌العاده داده‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: هزینه ای که هیئتی‌ها و ارزشی‌ها در مبارزه با دشمن می پردازند قابل سنجش نیست و هیچ کس هم بدان نمی پردازد و البته لازمه کار فرهنگی نیز اخلاص است.

وی عنوان داشت: مهم ترین اسلحه انقلاب اسلامی تفکر آن است و غرب این را به درستی می داند و تنها چیزی که غرب نمی تواند نابود کند تفکر انقلاب اسلامی که برگرفته از قرآن و روایت است، می باشد و بارها رهبر انقلاب بر این مسئله تاکید کرده‌اند و تبلیغات اسلامی به عنوان مهم‌ترین پایگاه نشر معارف الهی تمام تلاش خود را به کار می بندد و دست همه فعالین تبلیغی و فرهنگی را می بوسد.

در پایان این دیدار حجت الاسلام مهدی عیوض‌بیگی به عنوان رئیس جدید تبلیغات اسلامی سلماس معرفی و از زحمات حجت الاسلام میلاد اسماعیلی سابق این اداره تجلیل شد.

انتهای خبر.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha