جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تبریز

حوزه/ همایش بصیرتی"جهاد تبیین و روشنگری" به همت فرماندهی انتظامی جلفا و همکاری مدرسه علمیه فاطمیه، در دانشگاه پردیس ارس برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، همایش بصیرتی"جهاد تبیین و روشنگری" امروز چهارشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۱ به همت فرماندهی انتظامی جلفا و همکاری مدرسه علمیه فاطمیه این شهرستان در دانشگاه پردیس ارس برگزار شد.

احمدرضا محمدی سلیمانی استاد دانشگاه تهران در این همایش گفت: برای پیروزی بر دشمن و موفقیت در کارها، باید روی نقاط قوت و نقاط وحدت، سرمایه گذاری کرد.

وی افزود: انتشار اخبار در فضای مجازی حتی اگر دروغ هم باشد، ذهن ابتدا پذیرش کرده و سپس به تبیین و صحت و سقم آن می پردازد.

محمدی خاطرنشان کرد: خدمت مسئولین به مردم، وحدت اجزاء جامعه با هم (مانور روی نقاط قوت اگر با وحدت باشد باعث ثبات خواهد شد) و مدیریت چالش(با افراد مختلف ایجاد کنندهی مشکل(اغتشاشگران)، باید متفاوت برخورد شود) از راهکارهای موفقیت و غلبه بر دشمن است.

وی به نقش رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: ولیّ و رهبر جامعه همانند مغز جامعه بوده که اگر از گفته ها و بیانات او پیروی شود جامعه به موفقیت و رشد و بالندگی می رسد، در غیر این صورت اهداف جامعه محقق نشده و به سمت انحطاط و زوال پیش می رود.

استاد دانشگاه تهران در ادامه به عملکرد دولت و میزان موفقیت آن اشاره کرد و افزود: از اهداف دولت در حال حاضر رونق تولید است. این بهبود وضعیت را مرهون انتخاب درست ملت در زمینه ریاست جمهوری باید دانست چرا که به گفته مقام معظم رهبری: انتخاب شما دهها سال اثر دارد.

وی در پایان از حاج قاسم سلیمانی به عنوان نمونه بارز فرد مخلص یاد کرد.

همایش بصیرتی"جهاد تبیین و روشنگری" در جلفا برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha