پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
همایش سوگواره یاس نبوی

حوزه/ ویژه برنامه‌های سوگواره یاس نبوی به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) از امروز با اعزام مبلغان به نقاط مختلف کشور در قم آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه کشور در همایش سوگواره یاس نبوی که ویژه مبلغین اعزامی سازمان اوقاف در سالن همایش امامزاده شاه سیدعلی علیه السلام قم برگزار شد گفت: در قالب این طرح، امسال بیش از ۲ هزار مبلغ به بقاع متبرکه، مدارس و مساجد سراسر کشور اعزام می‌شوند تا در اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی برای سنین مختلف، اوقاف را یاری کنند.

آیت الله سید احمد خاتمی عضو شورای عالی حوزه های علمیه در این مراسم، جهاد تبیین را مهمترین وظیفه طلاب و مبلغان دین دانست و گفت: در شرایطی که دشمن به دنبال تحریف واقعیات، ضربه زدن به اعتقادات جوانان و زیر سوال بردن اقتدار نظام است باید با تبیین آگاهانه و موثر، نقشه‌های شوم آن‌ها را بی اثر کرد.

وی با بیان اینکه دشمن با تحریف و دروغ میخواهد وانمود کند که حوادث اخیر در ایران، اغتشاش نیست بلکه اعتراض است افزود:هیچگاه به آتش کشیدن قرآن و پرچم مقدس کشورمان، تخریب بانک و اموال عمومی و برداشتن چادر از سر زنان مومن را نمی‌شود اغتشاش دانست.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: آن‌هایی که دم از عدالت میزنند چرا ریختن خون‌های پاک شهیدانی همچون زاهدلویی، علی وردی و ... را نمی‌بینند و اصلا برایشان ترور و شهادت جوانانمان مهم نیست؟

وی اقتدار و استقلال را زیر بنای همه توسعه‌ها دانست و گفت: دشمن با هدف قرار دادن اقتدار نظام میخواهد مانع پیشرفت و توسعه ایران اسلامی شود.

آیت الله خاتمی کشف حجاب را از عواقب اغتشاشات دانست و گفت: حجاب به عنوان حکم خدا و از مسلمات دین است که نباید به آن بی توجه بود.

سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در این مراسم، شکوفا شدن اقتصاد کشور را در گرو تلاش و برنامه ریزی دقیق مسئولان دانست و گفت: با مذاکره نمی‌شود اقتصاد را پویا و شکوفا کرد.

وی افزود: آن چیزی که امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی را زجر می‌دهد و خشمشان را بیشتر کرده پیشرفت چشمگیر ایران اسلامی در مولفه‌های مختلف سیاسی، نظامی و علمی است که با وجود همه توطئه‌ها و تحریم‌های ظالمانه همچنان راه عزت و پیشرفت را ادامه می‌دهد.

سردار نقدی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند با تمام ابزار رسانه‌ای خود، تصویری نادرست از ایران اسلامی را نشان دهند گفت: باید ضمن توجه به مسئله مهم و ریشه‌ای جهاد تبیین، با امید آفرینی، محاصره تبلیغاتی دشمنان را شکست.

در پایان این مراسم از خانواده شهید مدافع امنیت مهدی زاهدلویی تجلیل شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha