دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کارگاه

حوزه/ کارگاه کار تشکیلاتی با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی برای چهار گروه اساتید، مبلغان فعال، بسیج طلاب و فعالان فرهنگی در مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، کارگاه کار تشکیلاتی با حضور حجت الاسلام قربانی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه برای چهار گروه اساتید، مبلغان فعال، بسیج طلاب و فعالان فرهنگی در مدرسه علمیه خواهران کوثر زرندیه برگزار شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه در این کارگاه اظهار داشت: آینده را باید جوان‌های متعهد و مدیران انقلابی با حرکت عمومی ایجاد کنند.

*نشست علمی اخلاق حرفه‌ای طلبگی

حجت الاسلام و المسلمین آل بویه در نشست علمی اخلاق حرفه‌ای طلبگی که در موسسه آموزش عالی ریحانة النبی اراک برگزار شد، با تأکید بر دریافت دانش به اهمیت عمق‌یابی دانش‌ها پرداخت و این مهم را راهی برای نهادینه کردن اخلاق هر حرفه‌ای دانست.

وی تفاوت‌های اخلاق حرفه‌ای طلبگی در دریافت دانش را با دریافت دانش در دانشگاه مقایسه کرد و تفاوت عمده را در عمق یابی دانش دینی در حوزه و سطح دانش دینی در دانشگاه معرفی نمود.

*کارگاه پژوهشی آموزشی در موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س)

به همت معاونت پژوهش مؤسسه آموزش عالی حوزوی ریحانة الرسول(س)ساوه، کارگاه پژوهشی آموزشی با حضور خانم نجیبه کرمی مدیر موسسه آموزش عالی ریحانة الرسول (س) برگزار شد.

خانم کرمی در ابتدا پیرامون چگونگی انتخاب موضوع و هم چنین روال انتخاب استاد راهنما در سامانه پایان نامه برای پژوهشگران توضیح داد.
وی در ادامه نحوه نگارش طرح اجمالی و طرح تفصیلی و نحوه ثبت آن‌ها در سامانه پایان نامه را بیان نمود.

*فعالیت‌های مهد قرآن کانون نور الثقلین مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) اراک

مهد قرآن کانون نور الثقلین مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک با مربیان طلبه در جهت اشاعه معارف اسلامی در بین کودکان فعالیت دارد.

مهد قرآن کانون نور الثقلین مدرسه علمیه فاطمة الزهرا(س) به مدت یکسال است که در جهت ترویج معارف قرآن و اهل بیت علیهم السلام و ارتباط سازنده با خانواده‌های غیر حوزوی تأسیس شده و تلاش مستمر جهت ارتباط برون مدرسه‌ی با خانواده‌ها از طریق برگزاری کلاس‌های هنری و قرآنی داشته است.

این مهد قرآن ضمن برگزاری کلاس‌های مستمر آموزش قرآن در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با برگزاری مراسمات مختلف با زبان شعر و قصه و بازی کودکان را با مفاهیم دینی و مذهبی آشنا می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha