یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
۹دی

حوزه/ مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم بمناسبت سالروز حماسه ۹ دی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم بمناسبت سالروز حماسه ۹ دی بیانیه ای صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
نهم دی‌ماه یکی از برگ‌های زرین و درخشان کتاب پر ارج بصیرت، غیرت و ولایت‌مداری ملت مسلمان ایران است. نهم دی‌ماه روزی است که بار دیگر شور و حرارت خاموش ناشدنی نام و یاد سید و سالار شهیدان، به مدد نهضت حسینی‌ آمد و ملت عاشورایی ایران با الهام‌ از آن واقعه بزرگ، آزمون سرنوشت‌ساز دیگری را با سرافرازی رقم زد.

ملت بزرگ ایران در روز نهم دی پرده‌ای زیبا و اعجاب‌انگیز از ایستادگی و مقاومت را بر ارزش‌ها دینی و آرمان‌های انقلابی به نمایش گذاشت.

بی‌تردید این روز تاریخ‌ساز تا همیشه هم‌چون کابوسی رعب‌آور، در برابر دشمنان کینه‌توز انقلاب اسلامی خودنمایی خواهد کرد.

آنچه که بیش از هر چیز در آفرینش این حماسه شگرف تأثیرگذار بود، حماقت و لجاجت عناصر مزدور دشمن در حرمت‌شکنی بی‌سابقه از عزای حسینی و تعدّی به جایگاه رفیع ولایت فقیه بود.

حضور گستردۀ چند نسل انقلاب و اقشار گوناگون مردمی و فریاد رسای آنان در پاسداری از ارزش‌های رفیع انقلاب اسلامی و تبرّی از بدخواهان و فتنه‌گران، به منزله رفراندومی بزرگ در تأیید مجدد مبانی نظام مقدس اسلامی بود.

از این رو تلاش برخی از محافل و جریانات برای مصادره حماسه دشمن‌شکن نهم دی به نفع اهداف و اغراض سیاسی خویش، حقیقتاً جفای به این حماسه بزرگ و آفرینندگان آن است.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم، ضمن گرامی‌داشت حماسه نهم دی‌ماه، اعلام می‌دارد؛ ملت ایران باخلق این حماسه شکوهمند نشان داد همچنان در پاسداری از آرمان‌های امام خمینی(ره) و حراست از حریم مقدسات دینی و ارزش‌های انقلابی و اعلام تبعیت از اوامر ولی‌فقیه، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) پایبند بوده و همه جریان‌های سیاسی درون نظام را در این شرایط خاص و حساس، به اهمیت فوق‌العاده حفظ و انتقال صحیح دستاوردهای انقلاب به نسل جوان و جویای هویت فرا می‌خواند.

نسل امروز ما باید برای حفظ سرمایه اجتماعی حاصله از اتحاد و وحدت ملی برآمده از شعار اصیل و بی‌مانند "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" بکوشد و با ایثار و فدا کاری و درک شرایط جهانی برای ناامید ساختن دشمنان از انواع فتنه‌انگیزی‌ها تلاش کند و با کارآمدی و اعتقاد خالصانه به پیروزی جبهه حق، با منش و روش خویش امتداد دهندۀ حرکت بزرگ و تاریخی امام و رهبری باشد.

والسلام
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
۱۴۰۱/۱۰/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha