شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام فولادی/ تبلیغات هرمزگان

حوزه / معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اینکه، زن، زندگی و آزادی، شعار اسلام است، گفت: استکبار جهانی که دم از این شعار می‌زند، می‌داند آن کسی که به زن هویت، ارزش و زندگی و آزادی داد، نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و می‌بینیم که غرب فقط از زن به عنوان مانکن تبلیغاتی استفاده می‌کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام فولادی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در کارگاه تعالی خانواده ویژه کنشگران مهرواره بانور، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: رویکرد جدید ریاست سازمان تبلیغات اسلامی کشور در خصوص بانوان و مهرواره بانور که امروز در سراسر کشور در حال برگزاری است، نشان از اهمیت و جایگاه بانوان و تاثیرگذاری این قشر در جامعه دارد.

وی با بیان جمله‌ای از حضرت امام خمینی(ره) که فرمودند: «بانوان در دوران انقلاب توانستند همگام با مردان این قطار انقلاب را به حرکت در آوردند»، افزود: اکنون شأن و جایگاه زنان در جامعه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و مادر نقش نخست را در سازندگی و تربیت فرزندان بر عهده دارد و این خواسته حضرت امام(ره) بود که دوست نداشتند، زنان همچون گذشته مورد ظلم و آزار قرار گیرند و آنان را به صحنه‌های فعالیت کشاندند و به آنان آموخت که راه اسلام همان راه تعالی و رشد است و الگوی کامل زن را که حضرت فاطمه(س) بود، به همگان شناساند.

فولادی با بیان اینکه یکی از اهداف و برنامه‌های استکبار، فاسد کردن زنان جامعه از طریق افراد نفوذی به وسیله تهاجم فرهنگی است، گفت: اگر زنان و مادران جامعه ما از مسیر اصلی خود که همان تربیت فرزندان است غافل شوند، سرنوشت جامعه به نابودی کشیده خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، با اشاره به اینکه، زن، زندگی و آزادی، شعار اسلام است، تصریح کرد: استکبار جهانی که دم از این شعار می‌زند، می‌دانند آن کسی که به زن هویت، ارزش و زندگی و آزادی داد، نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و می‌بینیم که غرب فقط از زن به عنوان مانکن تبلیغاتی استفاده می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مهرواره بانور، خاطرنشان کرد: کنشگران فعال مسجد در این مهرواره خوش درخشیدند و بایستی از ظرفیت مردمی برای پیشبرد اهداف جامعه زنان استفاده کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha