سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز

حوزه/ مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور از برگزاری جلسه آموزشی توجیهی دبیران ستاد اقامه نماز شهرستانهای ۱۴ استان کشور در مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور، از برگزاری جلسه آموزشی توجیهی دبیران ستاد اقامه نماز شهرستانهای ۱۴ استان کشور در مشهد مقدس خبر داد.

صالحی گفت: این دوره در دو روز متوالی با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی، رئیس ستاد اقامه نماز کشور و قائم مقام و جمعی از مدیران و معاونین ستاد در هتل نماز مشهد برگزار شد.

وی اظهار کرد: این دوره با هدف تشریح فعالیتهای ستاد اقامه نماز و برنامه های قابل اجرا در سطح شهرستانها و ابلاغ شیوه نامه های فرهنگی و آموزشی برگزار گردید.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز کشور در ادامه گفت: این دوره آموزشی با تدریس حجت الاسلام بهشتی، مشاور علمی و فرهنگی ستاد اقامه نماز کشور با موضوع روشهای فرهنگ سازی نماز و سخنرانی قائم مقام ستاد اقامه نماز و معاونین در بخشهای نظارت و ارزیابی، فرهنگی و آموزشی و روابط عمومی و اطلاع رسانی همراه بود.

صالحی افزود: در حاشیه این دوره آموزشی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با روسای حوزه علمیه و جامعة المصطفی استان خراسان رضوی دیدار و گفتگو کرد و با هماهنگی به عمل آمده دیدار ۸۰۰ نفر از دانشجو معلمان با رئیس ستاد اقامه نماز کشور برگزار شد.

 وی اظهار کرد: حجت الاسلام قرائتی به عنوان سخنران ویژه این جلسه با اشاره به ضرورت توجه بیشتر ب قرآن و ارائه تفسیر قرآن برای مخاطبین، تاکید کرد که با تعلیم و آموزش، نسبت به تربیت مفسر قرآن اقدام کنید و قرآن را از مهجوریت خارج کنید.

وی گفت: مقرر است دوره آموزشی سایر استانها اواخر بهمن ماه برگزار می شود.

حامد صالحی اظهار کرد: در بخش تشریح برنامه های روابط عمومی با تاکید بر معرفی رابط به عنوان روابط عمومی به ستاد استانها جهت پوشش فعالیتهای شهرستانها، در خصوص آمادگی ستاد اقامه نماز جهت برگزاری دوره های خبرنویسی، گزارش نویسی و مصاحبه بحث و تبادل نظر شد.

وی افزود: تولیدات سمعی بصری ستاد اقامه نماز شامل تولید برنامه رادیو اینترنتی نماز که به صورت پادکست صوتی، بیانات مقام معظم رهبری و حجت الاسلام و المسلمین قرائتی در خصوص نماز، معرفی کتاب و محصولات نمازی، دلنوشته ها و خاطرات نمازی، هر هفته سه شنبه ها در سایت ستاد اقامه نماز و شبکه های اجتماعی ستاد در فضای مجازی منتشر می شود و نماز نیوز که در آن اخبار نمازی در سطح کشور را به صورت تصویری و ماهیانه منتشر می گردد از موارد مطرح شده در این جلسه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha