شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مدرسه علمیه الزهرا (س)

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: دشمن فکر می‌کرد با شهادت حاج قاسم، ایشان تمام می‌شود، در حالی که حاج قاسم‌ها هر روز در حال تکثیر هستند و خدای متعال سفره‌ای زیبا برای شهدا گشوده که برای هیچکس باز نکرده و پروردگار عالم می‌فرماید: شهدا همیشه جاودانه و زنده هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: موفقیت دین در سایه افرادی است که در مقابل دشمن سینه سپر کردند، مثل حضرت زهرا (س) که چنان خطبه‌ غرّایی را خواندند که امروز هم عالمان از تحریر آن عاجز هستند.

وی افزود: امپراطوری‌های رسانه‌ای سعی دارند، انقلاب ما را زیر سوال ببرند و لذا در اینجا وظیفه ما سنگین است و اگر هر کسی در کار خودش اخلاص داشته باشد، خدا هم به او ارزش و قداست می‌دهد و اگر پروردگار به حاج قاسم اینقدر ارزش داد به خاطر این است که ایشان به کار خود بها می‌دادند و لذا خداوند در قرآن می‌فرماید: رنگ خدایی بهترین رنگ است که هیچ وقت پاک نمی‌شود و هر روز تلألو می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دشمن فکر می‌کرد با شهادت حاج قاسم، ایشان تمام می‌شود، در حالی که حاج قاسم‌ها هر روز در حال تکثیر هستند و خدای متعال سفره‌ای زیبا برای شهدا گشوده که برای هیچکس باز نکرده و پروردگار عالم می‌فرماید: شهدا همیشه جاودانه و زنده هستند.

وی افزود: شهیدی که در راه کج فهمی‌های دینی شهید شود، اجرش مضاعف است و حاج قاسم سلیمانی همچون امیرالمومنین(ع) شهید مبارزه با کج فهمی دینی بود.

حجت الاسلام فیاضی، با طرح این پرسش که چرا آمریکا با عربستان و برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس کاری ندارد، گفت: کشورهایی مثل عربستان برای آمریکا منفعت دارند و روسای جمهور آمریکا از اینکه این کشورها را گاو شیرده خطاب کنند واهمه‌ای ندارند.

وی بیان داشت: حاج قاسم جلوی داعش کج فهم که به عنوان نسخه بروز شده خوارج بود و همه گونه جنایتی انجام داد، ایستاد و امروز دشمن دم از حقوق بشر می‌زند که خود دست به جنایاتی می‌زند که بشر از بیان آن عاجز است و در مورد زنان هم همین رویه را غرب در پیش گرفته و لذا سردار سلیمانی در برابر چنین تفکرات خطرناکی ایستاد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه برخی سلبریتی‌ها تا دیروز هشتگ ایران قوی می‌زدند، اما به محض این که ویزایشان صادر شد، به ملت و کشورش پشت کردند، گفت: این را اعلام می‌کنیم که لباس روحانیت کفن ماست و تهدیدات دشمنان اثری نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه نباید از دشمنان و توطئه‌هایشان ترسید، گفت: نظام اسلامی با چند دشمن احمق از بین نخواهد رفت و ما تلاش خود را برای اعتلای کشور اسلامی بیش از گذشته خواهیم کرد و با توسل به حضرات معصومین، پرچم اسلام را به دست امام زمان( عج) خواهیم داد.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha