یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ مراسم گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مدرسه علمیه الزهرا (س)

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه گفت: صفت بارز سردار سلیمانی اخلاص ایشان بود و این مسئله باید در تک‌تک کارهای ما نمود پیدا کند و کار ریز و درشت ندارد و همه باید مخلصانه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، راضیه پورحیدر مدیر مدرسه علمیه الزهرا (س) ارومیه، امروز در مراسم سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: تاریخ مدام در حال تکرار شدن است و امروز هم با این که تعداد دشمنان زیاد است، اما ما در حقانیت خودمان شکی نداریم و در چنین عصری که دشمن از همه جا حمله می‌کند، سکوت جایز نیست.

وی افزود: صفت بارز سردار سلیمانی اخلاص ایشان بود و این مسئله باید در تک‌تک کارهای ما نمود پیدا کند و کار ریز و درشت ندارد و همه باید مخلصانه باشد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) ارومیه یکی دیگر از صفات سردار سلیمانی را دوری از تمجید و تعریف نسبت به خودشان دانست و گفت: سردار سلیمانی به هیچ وجه دنبال اسم و رسم نبودند و همیشه در آخر مجلس می‌نشستند و این تواضع و فروتنی سردار سلیمانی و دیگر شهدا باید برای همه ما الگو باشد.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی با اخلاص و تلاش خودش رضایت خداوند را به دست آورد و همین دلیل موجب ماندگاری ایشان در تاریخ شد و کسانی که رفتند، مسیر سیدالشهدا(ع) را پیمودند و کسانی که ماندند باید کار زینبی (س) بکنند.

پورحیدر خاطرنشان کرد: باید با همکاری طلاب خواهر، تشکلی منسجم و متحد شکل دهیم و مطالبه داشته باشیم از مسئولین تا در مسائل مهم موضع شفاف داشته باشند.

وی یادآور شد: همه مدیران و مسئولین استانی باید در برابر فتنه‌ها و مسائل روز جامعه موضع شفاف داشته باشند و ما طلاب باید این مسئله را مطالبه کنیم.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha