جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
تصاویر / جلسه شورای تبلیغ استان همدان

حوزه / امام جمعه همدان با بیان اینکه شورای همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش برای رفع مشکلات طرح امین باید با جدیت برگزار شود، گفت: در عرصه طرح امین، مهارت افزایی یکی از ضرورت‌هاست و لازم است که معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان، یک نفر را به عنوان مسئول مستقیم این بحث معرفی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، جلسه شورای تبلیغ استان همدان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان، قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان و دیگر اعضا آن امروز در محل دفتر امام جمعه همدان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در این جلسه با بیان اینکه جلسات شورای تبلیغ صرفا بیان گزارش نیست و موضوعات مطرح شده در آن مسائل و مشکلاتی است که باید برای آن برنامه ریزی شود، اظهار داشت: زمانی که یکی از اعضا به بیان موضوعات خود مشغول است، دیگر اعضا لازم است که نسبت به مشکلات واکنش نشان دهند و برای برطرف شدن مشکلات، ایده و نظر دهند.

وی افزود: دردها مشترک است و هر کدام از اعضا موفق شوند، به معنای آن است که مجموعه موفق شده و لذا شخص در این جا مطرح نیست.

امام جمعه همدان با بیان اینکه شورای همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش برای رفع مشکلات طرح امین باید با جدیت برگزار شود، یادآور شد: در عرصه طرح امین، مهارت افزایی یکی از ضرورت‌هاست و لازم است که معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان، یک نفر را به عنوان مسئول مستقیم این بحث معرفی کند.

وی خواستار حمایت اوقاف از مبلغان همدانی شد و از مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان خواست تا نسبت به حل این مشکل در استان تدبیری اندیشه کند.

در ادامه این نشست نیز تعدادی از مبلغان خواهر به بیان مشکلات و دغدغه‌های خود در حضور رئیس شورای حوزه استان پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha