سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه سيريك

حوزه / امام جمعه سیریک گفت: رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش در حالی در سواحل جنوبی جاسک اتفاق افتاد که ما این پیام را مخابره می‌کنیم، جواب توپ توپ است و جواب موشک، موشک.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک امروز در خطبه‌های نماز جمعه، اظهار داشت: اهل تقوا در امور شخصی اهل تکلف نیستند و تمایلی به رفاه گرایی و اشرافی‌گری ندارند.

وی افزود: رفاه طلبی و اشرافی‌گری نه تنها کمر خانواده را خم می‌کند، بلکه منشأ انواع بیماری‌های روحی و جسمی است.

خطیب جمعه سیریک با بیان اینکه از آسیب‌های تشریفات غیر ضرور، ازدواج‌های نجومی است که کمر جوانان را شکسته است، یادآور شد: جنوبی‌ها گاها اسراف می‌کنیم، از خرید لباس تا انواع طلا و خوراک، تا جایی که عروس به برگزاری عروسی آسان دل داده ولی خانواده‌ها کوتاه نمی‌آیند.

حجت الاسلام سالاری با اشاره به اینکه در سالروز شهادت گونه حضرت ام البنین(س) هستیم که یک نمونه عروس ساده زیست بود، یادآور شد: ام البنین(س) شاعر و ادیب بود و از فضائل ایشان همین بس که مادر حضرت عباس(ع) است و چنین فرزندی را تربیت کرده است.

وی تصریح کرد: در سالروز شهادت شهدای دانشجو و در رأس آنها سید حسین علم الهدی هستیم که در زندان ساواک، پس از آنکه خانواده‌اش به ملاقات او می‌آیند درخواست قرآن می‌کند و می‌گوید چند روزی است قرآن نخوانده‌ام، اما طلب غذا نمی‌کند.

امام جمعه سیریک با بیاین اینکه در آستانه سالروز کشف حجاب توسط رضا خان هستیم، افزود: در آن سال رضا خان نتوانست هیچ غلطی کند و امروز نیز به تعبیر رهبر معظم انقلاب، دختران ضعیف الحجاب محکم به دهن استکبار جهانی زده‌اند، چراکه کشف حجاب نکردند.

حجت الاسلام سالاری با گرامیداشت سالروز عملیات کربلای ۵ و شهادت شهید خرازی و همرزمانش، گفت: هدف ما گرفتن بصره بود، اما نتوانسیتم ولی مناطقی از شلمچه را پس گرفتیم.

وی بیان کرد: رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، در حالی در سواحل جنوبی جاسک اتفاق افتاد که ما این پیام را مخابره می‌کنیم، جواب توپ توپ است و جواب موشک، موشک است.

امام جمعه سیریک خاطرنشان کرد: تقدیر و تشکر می‌کنیم از نماینده ولی فقیه در استان برای سفر به شهرستان که برکات فراوانی برای این منطقه به همراه داشتند و از مسئولین شهرستان نیز خواهش می‌کنیم از مسئولین استانی پیگیر مصوبات این سفر باشند، که مهمترین آنها پروژه آب شیرین کن زیارت و پمپاژ آب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha