شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نظیری

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: "هنرواره بزرگ جان فدا" با هدف معرفی شهید سلیمانی در ابعاد مختلف در دستور کار اداره کل تبلیغات اسلامی قرار گرفته است و لازم است تا نسبت به هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این همایش توجه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، پیش از ظهر امروز در جمع معاونین این اداره کل، با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: امروز معرفی شخصیت‌هایی همانند شهید سلیمانی و بیان ویژگی‌های اخلاقی آنها در جامعه و خصوصا برای نسل جوان، از ضرورت‌های جامعه است.

وی با تأکید بر اهمیت تلاش برای تحقق جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: از راهکارهایی که خداوند در قرآن کریم برای تربیت بشر به آن اشاره کرده است، معرفی انسان‌هایی همانند شهید سلیمانی‌ها است که نقش تعیین کننده‌ای در نهادینه کردن ارزش‌های انسانی و تربیت صحیح افراد و جامعه بر عهده دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، افزود: شهید سلیمانی نه تنها در زمان حیات که بعد از شهادت‌ نیز، موجب اتحاد ملی بود و در تمام میدان‌ها و عرصه‌ها در حال رشادت و از خودگذشتگی بود.

وی با اشاره به اینکه این رشادت‌ها ضروری است که متناسب با هر قشر و جامعه‌ هدفی بازگو شود، خاطرنشان کرد: البته در کنار رشادت‌ها و بیان ویژگی‌های شهید سلیمانی، باید علاقه مردم به این سردار رشید اسلام نیز در فضای عمومی و حتی بین‌المللی منعکس شود.

حجت الاسلام نظیری، با بیان اینکه وظیفه سازمان تبلیغات حرکت در همین مسیر است، گفت: در همین راستا "هنرواره بزرگ جان فدا" با هدف معرفی شهید سلیمانی در ابعاد مختلف در دستور کار قرار گرفته است و لازم است تا نسبت به هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این همایش توجه شود.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این هنرواره، تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند در بخش‌های، فیلم و عکس، سیاه قلم، نقاشی، دلنوشته در مورد شهید سلیمانی و جبهه مقاومت، کافه گفت‌وگو بر مبنای گعده‌های دانش آموزی، دانشجویی و فعالان اجتماعی، شعر مقاومت، لحظه بیداری برنامه های معنوی امثال تلاوت قرآن و فاتحه نثار روح شهدای این حادثه تروریستی، آثار خود را در قالب تولیدات چند رسانه همچون کلیپ، پادکست، موش گرافی و نقاشی دیجیتال و پیام‌های صوتی و تصویری با عنوان با حاج قاسم حرفی بزن، به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، با بیان اینکه این هنرواره در ۵ بخش کودکان، نوجوانان، جوانان، عمومی و اصحاب رسانه و تولیدات مکتوب و مصور، برگزار خواهد شد، اظهار داشت: بنابر اطلاعیه‌های صادر شده، شروع این هنرواره از تاریخ ۱۲ دی ماه بوده و تا ۱۲ بهمن نیز همزمان با آغاز یوم الله دهه فجر ادامه خواهد داشت.

وی از تمام مسئولان این اداره خواست تا در معرفی این هنرواره با جدیت ورود کنند و خاطرنشان کرد: نحوه ارسال آثار نیز به دو صورت ارسال به پیام رسان ایتا با آیدی @Nehzat_eslami_hmd و یا شماره ۰۹۹۱۵۹۸۶۳۰۴ می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha