شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
بیانیه

حوزه/ سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با صدور بیانیه، ضمن محکومیت شدید توهین اخیر به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا(س)، این قبیل اهانت ها را نشانه هراس دشمن از جهانی شدن اسلام ناب محمدی(ص) عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم با صدور بیانیه ضمن محکومیت شدید توهین اخیر به ساحت مقدس حضرت فاطمه زهرا(س)، این قبیل اهانت ها را نشانه هراس دشمن از جهانی شدن اسلام ناب محمدی(ص) عنوان کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

(انَّمَا یُرِیدُ اللَّهُ لِیُذْهِبَ عَنکُمُ الرِّجْسَ أَهْلَ الْبَیْتِ وَ یُطَهِّرَکُمْ تَطْهِیرًا)

دخت پیغمبر و شافع محشر، زهراست

دشمنش ابتر و ام ابیها، زهراست

همه دیدند پس از این همه قرن ابتر کیست

بنگر در همه آیات بگو کوثر کیست؟

حادثه دردناک و شرارت‌آمیز اهانت یک مزدور بخت برگشته به ساحت مقدس یگانه بانوی جهان، حضرت صدیقه طاهره (س) جنایتی بزرگ و غیرقابل‌گذشت است. این حرکت گرچه توسط فردی از جاهلان حقیر و بداندیش صورت گرفت اما پشت پرده‌های پیچیده و کینه‌توزانه‌ای دارد که در یک زنجیره پلید که طی این مدت شیاطین عالم و اذنابش با بهانه آزادی زنان و همراه کردن مزدوران خود و عده ای از جوانان کم اندیش ما، از اهانت به قرآن و رسول اکرم (ص) و کشف حجاب شروع و اکنون اهانت به حضرت زهرا (س) را در پیش گرفته اند، در حال فعالیت است و خصمانه علیه مقدسات اسلامی کار می‌کند.

بی شک سیاست خصمانه اسلام‌ستیزی که توسط صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی هدایت می‌شود، در اندیشکده ها و سازمان‌های صهیونیستی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی طرح‌ریزی‌شده و برای اجرا به مزدوران جنایت‌کار سپرده می‌شود.

امت اسلامی در سراسر جهان و نیز هر انسان آزاده و متفکری این اقدام را محکوم می‌کند و با آن مقابله عالمانه و عمیق خواهد کرد.

نباید از یاد ببریم که اقدامات ضد اسلامی و جنون‌آمیز اخیر در بستر یک منطق آمریکایی شکل‌گرفته و آن مساله ناشی از احساس تهدید از بابت ظهور تمدن اسلامی و بر هم خوردن نظم جهانی آمریکایی است، چه آن که امروز اسلام، دشمن درجه اول استکبار و جریان کفر و ظلم بین‌المللی است و به همین خاطر با تمام قوا به مصاف اسلام و امت اسلامی آمده‌اند و دشمنان می دانند که روز به روز اسلام ناب محمدی(ص) بیش از پیش در حال توسعه جهانی است.

ما در مقابل اسلام هراسی و اسلام‌ستیزی منفعل عمل نخواهیم کرد و با اراده بیشتری به تعمیق و ترویج معارف قرآنی خواهیم پرداخت. نور پر فروغ خانواده عصمت و طهارت که نقطه ثقل آن حضرت زهرا (س) است سرشار از معارف الهی و انسانی است و دشمنان باید بدانند که این مهم با جان و نفوس مسلمین گره خورده و هرگز خاموش نخواهد شد، بلکه برعکس هر ظلمت و باطلی را نابود خواهد کرد.

با این وجود لازم است ریاست محترم قوه قضائیه و نهادهای مربوطه نیز قاطعانه نسبت به این اهانت‌های زنجیره‌ای و هدفمند واکنش نشان دهند و از اندیشه و اعتقاد بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان دفاع کنند.

«الاسلام یعلوا و لایعلی علیه» حقیقتی است که امروز به یک واقعیت عینی تبدیل‌شده و شیطان‌های بزرگ و کوچک را از بلاد اسلامی و همچنین حکومت بر مستضعفان جهان رجم و طرد خواهد کرد.

(وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ) (الصف: ۸)

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha