شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / دیدار وزیر کشور با آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ وحیدی به تلاش‌های دولت برای کاهش نرخ تورم اشاره کرد و افزود: مساله اصلی اشتغالزایی در کشور است و یکی از برنامه‌های جدی دولت در یکسال گذشته، احیای چهار هزار و ۵۰۰ واحد اقتصادی راکد بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، دکتر احمد وحیدی در دیدار با آیت الله العظمی نوری همدانی، گزارشی از اقدامات و فعالیتهای دولت در عرصه‌های بین‌المللی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ارائه کرد و همچنین از ماموریت‌های وزارت کشور در این دوره سخن گفت.

وی به تلاش‌های دولت برای کاهش نرخ تورم اشاره کرد و افزود: مسئله اصلی اشتغالزایی در کشور است و یکی از برنامه‌های جدی دولت در یکسال گذشته، احیای چهار هزار و ۵۰۰ واحد اقتصادی راکد بوده است.

تشویق به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مردم
وزیر کشور ادامه داد: برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم، چاره‌ای جز سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی نداریم. با آنکه دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته است اما نیازمند حضور گسترده بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری هستیم.
دکتر وحیدی اضافه کرد: همچنین مردمی را که منابع مالی در اختیار دارند، تشویق می‌کنیم در این بخش مشارکت داشته باشند و دولت هم می‌کوشد همه موانع را برای جذب سرمایه گذاری برطرف سازد.

انزوای کم‌سابقه رژیم صهیونیستی
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی پرداخت و گفت: رژیم صهیونیستی که در داخل سرزمین‌های اشغالی به کودک‌کشی و تخریب منازل فلسطینی‌ها مشغول است، در عرصه بین‌المللی به شکل کم سابقه‌ای منزوی شده است و جریان‌های مقاومت در داخل و خارج فلسطین، اقدامات خوبی را برای خنثی کردن توطئه‌های این رژیم به کار بسته‌اند.

وزیر کشور همچنین به بحث اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: دشمن با تمام ظرفیت برای آسیب زدن به نظام و مردم وارد شد و در پی شکست از این اغتشاشات، به توطئه‌های بین‌المللی همچون اخراج ایران از کمیسیون مقام زن و تلاش اروپا برای قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی روی آورده است.

دکتر وحیدی تصریح کرد: سپاه مقتدر با هدایت شهید سلیمانی، نماد مبارزه با تروریست‌های تکفیری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha